کد خبر : 1993374 | 20 دی 1402 ساعت 13:18 | 13.1K بازدید | 20 دیدگاه

با ارسال نامه‌ای؛

ابلاغ زمان و مکان بازی الهلال به باشگاه سپاهان

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه سپاهان زمان و مکان بازی با الهلال را مشخص کرده است.

ابلاغ زمان و مکان بازی الهلال به باشگاه سپاهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا با تیم الهلال عربستان دیدار خواهد کرد. بر همین اساس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای زمان و مکان دور حذفی بازی‌های آسیایی را اعلام کرده است.

به این ترتیب طبق اعلام AFC دیدار رفت دو تیم الهلال و سپاهان روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی طلایی‌پوشان اصفهانی در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد و بازی برگشت روز پنجشنبه ۳ اسفند ماه ساعت ۲۱ به میزبانی الهلال در ورزشگاه ملک فیصل بن فهد ریاض برنامه ریزی شده است.

1976978

البته حتما لازم به ذکر است که کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش‌تر و پس از اتفاقات دیدار رفت سپاهان و الاتحاد تصمیمات دوگانه‌ای اتخاذ کرد. آنها ابتدا وضعیت بازی را بلافاصله پس از ترک ورزشگاه نقش جهان توسط باشگاه عربستانی به حالت "لغو شده"، در آوردند و چند روز بعد این کلمه را با  کلمه "تعویق"، جابجا کردند تا امیدواری زیادی برای انجام بازی نزد هواداران اصفهانی ایجاد شود. با این حال چند روز بعد بار دیگر وضعیت بازی در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با کلمه "لغو شده" تعویض شد و در ادامه حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم علیه طلایی پوشان فوتبال ایران صادر شد.

حالا باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا بار دیگر شاهد تغییر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در رابطه با محل میزبانی سپاهان از الهلال خواهیم بود یا خیر.

دیدگاه‌ها