کد خبر : 1993413 | 20 دی 1402 ساعت 15:40 | 27.1K بازدید | 24 دیدگاه

با اینیاکی پنیا درون دروازه

خیال تخت بارسا: در پنالتی‌ها بباز نیستیم

موندودپورتیوو امروز نوشت که اینیاکی پنیا آمار بسیار خوبی در مهار ضربات پنالتی دارد و خیال بارسا را از این بابت راحت کرده است.

خیال تخت بارسا: در پنالتی‌ها بباز نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، از اولین سوپرجام اسپانیا (با فرمت جدید) که در ژانویه 2020 در عربستان سعودی برگزار شد، به سختی بتوان به یاد آورد که اینیاکی پنیا گلر ذخیره تراشتگن بود و بیشتر خاطره شکست از اتلتیکو و برکناری ارنستو والورده در یادها مانده است.

آن اولین سوپرجام پنیا بود و سپس سه تای دیگر نیز از راه رسید که در همه آنها ذخیره بود ولی در پنجمی، بالاخره او در 24 سالگی بازیکن ثابت درون دروازه بارسا خواهد بود. مصدومیت تراشتگن از ناحیه کمر، باعث شده تا پنیا فردا شب گلر اول بارسا برابر اوساسونا باشد.

1968886

پنیا در سال‌های اخیر تنها یک بار با بارسا فاتح سوپرجام شده و در 6 دیداری که روی نیمکت بوده، دو بازی نیز به پنالتی کشیده شده است. فصل قبل بارسا در نیمه نهایی و در پنالتی‌ها بتیس را برد و در فینال موفق به شکست 3-1 رئال شد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، یکی از تخصص‌های پنیا از زمان حضورش در تیم جوانان و دوم بارسا و نیز در تیم‌های پایه اسپانیا مهار ضربات پنالتی بوده است تا جایی که خیال بارسا از این بابت در بازی فردا و فینال فرضی راحت است. 

دیدگاه‌ها