کد خبر : 1993465 | 21 دی 1402 ساعت 03:11 | 33.7K بازدید | 11 دیدگاه

سردار یک گل تا رکورد شکنی، 6 گل تا تاریخ‌سازی!

سردار آزمون با اولین گل خود در جام ملت‌های آسیا به رکورد حسین کلانی و بهتاش فریبا خواهد رسید.

سردار یک گل تا رکورد شکنی، 6 گل تا تاریخ‌سازی!

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در صورت گلزنی در جام ملت‌های آسیا می‌تواند به رکورد بهتاش فریبا و حسین کلانی دو پیشکسوت فوتبال ایران برسد، آزمون در دو جام ملت‌هایی که برای ایران به میدان رفته 6 گل برای تیم ملی به ثمر رسانده و در بین بازیکنان حال حاضر ایران بهترین آمار را دارد.

آزمون در حال حاضر با شش گل در کنار یاسر القحطانی، الکساندر گنریخ، تیم کیهیل و احمد خلیل در جمع بهترین گلزنان آسیا حضور دارد و با اولین گلی که در جام ملت‌ها به ثمر برساند به رکورد دو پیشکسوت فوتبال ایران بهتاش فریبا و حسین کلانی خواهد رسید.

1955142

عنوان برترین گلزن جام ملت‌های آسیا با 14 گل در اختیار علی دایی قرار دارد و بعد از آن لی دونگ کوک کره‌ای با 10 گل در رتبه دوم حضور دارد.

البته سردار برای رسیدن به رکورد علی دایی دو رقیب سر راه خود دارد، موئز علی و علی مبخوت بازیکنان تیم‌های قطر و امارات که در جام ملت‌ها حضور دارند و با 9 گل شرایط را برای رکوردشکنی و حضور آزمون در رتبه های اول و دوم دشوار خواهند کرد.

از بین بازیکنان حال حاضر ایران مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و سامان قدوس هم سابقه گلزنی در جام ملت‌ها را در کارنامه دارند.

دیدگاه‌ها