کد خبر : 1993466 | 20 دی 1402 ساعت 19:32 | 34.4K بازدید | 31 دیدگاه

ستاره بارسلونا: تمام بازار درباره من حرف می‌زنند!

رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، تاکید دارد که با وجود علاقه بایرن مونیخ، تمام تمرکزش را روی بارسلونا گذاشته است.

ستاره بارسلونا: تمام بازار درباره من حرف می‌زنند!

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، با 24 سال سن یکی از بازیکنان باتجربه خط دفاعی این تیم است. از ماه گذشته باشگاه بایرن مونیخ علاقه خود برای جذب این بازیکن را اعلام کرده است.

توماس توخل مدافع اروگوئه‌ای را به‌عنوان هدف اصلی خود معرفی کرده است. در حالی‌که بارسلونا امیدوار است او را حفظ کند، بایرن آماده شده 100 میلیون یورو برای آرائوخو پرداخت کند که کمک زیادی به مشکلات اقتصادی بارسلونا خواهد کرد.

از آرائوخو در نشست خبری پیش از بازی با اوساسونا در مورد شایعات انتقالش به بایرن مونیخ سوال شد. او پاسخ داد: "همه در بازار نقل و انتقالات درباره این موضوع صحبت می‌کنند ولی من خیلی روی بارسلونا متمرکز هستم و هربار که این پیراهن را می‌پوشم، هر آنچه در توان دارم را برای این تیم می‌گذارم."

1977080

همچنین از او پرسیده شد که آیا از باشگاه آلمانی با او تماس گرفته‌اند که آن را تایید یا تکذیب نکرد: "همیشه شایعاتی وجود دارد و همیشه اتفاقاتی در بازار نقل و انتقالات می‌افتد، اما اکنون می‌توانم به شما بگویم که تمرکز من روی بارساست و روی حضور در اینجا تمرکز کرده‌ام."

آخرین خبر از اسپانیا این است که بایرن مونیخ به بلوگرانا گفته حاضر است 100 میلیون یورو برای آرائوخو بپردازد، اما بارسلونا حاضر نیست و با این مبلغ مخالف است.

دیدگاه‌ها