کد خبر : 1993485 | 20 دی 1402 ساعت 20:49 | 13.9K بازدید | 8 دیدگاه

ناصر الخلیفی:

این ستاره باید استیون جرارد پی‌اس‌جی شود!

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، با حمایت از وارن زئیر امری می‌خواهد این بازیکن جوان به استیون جرارد باشگاه فرانسوی تبدیل شود.

این ستاره باید استیون جرارد پی‌اس‌جی شود!

به گزارش "ورزش سه"، وارن زئیر امری، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، به درخواست ناصر الخلیفی باید مانند استیون جرارد در لیورپول، اسطوره این باشگاه فرانسوی شود.

1977105

زئیر امری در این فصل خود را به‌عنوان یکی از بازیکنان مطرح اروپا معرفی کرده است. این بازیکن 17 ساله در حال حاضر 14 بازی در لیگ فرانسه انجام داده و 4 گل هم به ثمر رسانده است.

ناصر الخلیفی، رئیس پاری‌سن‌ژرمن، در مصاحبه با لوپاریزین، از زئیر امری درخواست کرد که تمام دوران حرفه‌ای خود را در پاریس بگذراند؛ درست مانند آنچه استیون جرارد در لیورپول رقم زد.

1977104

الخلیفی گفت: "او یک پاریسی است. او هم باشگاه را دوست دارد و همچنین می‌خواهد برای مدت طولانی این‌جا بماند. او باید استیون جرارد باشگاه شود. او به لطف باشگاه در چنین جایگاهی قرار دارد. وارن پسر بزرگی است. ما هیچ شکی در مورد او به‌عنوان یک بازیکن و به عنوان یک شخص نداریم... او نمونه‌ای برای همه بازیکنان جوان است."

اظهارات الخلیفی در پی انتشار اخباری مبنی بر تمدید قرارداد زئیر-امری توسط پاری سن ژرمن منتشر شد. بر اساس اخبار رسانه‌های فرانسوی، پاریسی‌ها امیدوار هستند در ماه مارس زمانی که هافبک 18 ساله می‌شود با او یک قرارداد بلندمدت امضا کنند.

دیدگاه‌ها