کد خبر : 1993576 | 21 دی 1402 ساعت 11:35 | 40.5K بازدید | 30 دیدگاه

آمار فوق العاده براهیم: ستاره واقعی رئال مادرید

براهیم دیاز، ستاره رئال مادرید، روزهای بسیار خوبی را در ترکیب این تیم سپری می‌کند.

آمار فوق العاده براهیم: ستاره واقعی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا روبروی اتلتیکو مادرید به میدان رفت و توانست با نتیجه 3-5 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در پایان 90 دقیقه وقت قانونی این بازی به تساوی 3-3 رسیدند اما در نهایت موفق شدند در وقت‌های اضافه دو گل دیگر به ثمر برسانند تا با پیروزی برابر رقیب قدیمی راهی دیدار فینال این رقابت‌ها شوند. 

براهیم دیاز در این بازی روی نیمکت قرار داشت اما از دقیقه 82 و به جای اورلین شوامنی وارد میدان شد و توانست گل پنجم رئال را روی یک صحنه جذاب و به یاد ماندنی و در کورسی که با یان اوبلاک داشت از وسط زمین به ثمر برساند. 

1977260

این ستاره اسپانیایی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از میلان که به صورت قرضی در آن توپ می‌زند به رئال مادرید برگشت، حالا به ستاره این فصل تیمش تبدیل شده و آنچلوتی اعتماد بسیاری به او پیدا کرده است. 

مصدومیت وینیسیوس جونیور فرصت خوبی برای او بود که بتواند توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد و آمار نشان می‌دهد که در پنج بازی گذشته موفق شده چهار گل و پاس گل به ثبت برساند که آماری درخشان برای او است و مطمئنا مدیران و کادر فنی رئال از این که تصمیم گرفتند دیاز را بار دیگر به این تیم برگردانند بسیار خوشحال هستند. 

دیدگاه‌ها