کد خبر : 1993583 | 21 دی 1402 ساعت 12:10 | 23.7K بازدید | 39 دیدگاه

اعتراض تند وینیسیوس

رئال همیشه از این داور ضربه می‌خورد

وینیسیوس دیشب علیه آلبرولا روخاس، داور بازی دربی، حرف تندی در زمین زد و خوش شانس بود که او آن را نشنید.

رئال همیشه از این داور ضربه می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در ریاض فاتح دربی سوپرجام شد و توانست با شکست 5-3 اتلتیکو به فینال برسد و حالا منتظر برنده بازی بارسا-اوساسوناست.

داوری این بازی بر عهده آلبرولا روخاس بود که دربی رفت لالیگا بین دو تیم در متروپولیتانو را نیز سوت زده بود. آن دربی حواشی داوری بیشتری داشت و هر دو تیم به تصمیمات داور معترض بودند.

1977289

دیشب نیز در بازی شاهد صحنه‌های مشکوکی بودیم ولی طبق ادعای کارشناسان داوری، آلبرولا این بار قضاوتی بی حرف و حدیث داشت. روز گذشته حتی تلویزیون رئال مادرید صحنه‌های مشکوک دربی قبلی را پخش کرده بود و نسبت به انتخاب دوباره آلبرولا اعتراض داشت اما در هر صورت رئال بدون مشکل داوری برنده شد.

1977290

جنجالی‌ترین صحنه دربی دیشب مربوط به گل سوم اتلتیکو به رئال بود. گلی که روی اشتباه مسلم کپا به ثمر رسید ولی او معتقد بود موراتا ابتدا مرتکب خطا شده است. داور ولی مطمئن بود گل درست است و چندین بار تکرار کرد که خطایی رخ نداده است. به همین دلیل حتی VAR نیز روی این صحنه دخالت نکرد.

1977222

دوربین‌ها در این لحظه وینیسیوس را شکار کردند که در نزدیک داور و با اعتراض به وی می‌گوید: «همیشه همین داور، همیشه همین داور.»

قطعا این صحنه از دید روخاس دور ماند و در غیر این صورت وینیسیوس را با کارت جریمه می‌کرد. ستاره برزیلی در چند صحنه دیگر هم به داور اعتراض کرده بود ولی در نهایت از کارت زرد در امان ماند.

دیدگاه‌ها