کد خبر : 1993591 | 21 دی 1402 ساعت 12:38 | 30.1K بازدید | 21 دیدگاه

اتلتیکو به سیمئونه باخت

دستیار سابق سیمئونه از خجالت او در آمد

هرمان مونو بورگوس که 9 سال در اتلتیکو دستیار دیگو سیمئونه بود، دیشب به شدت از تصمیمات ال چولو در دربی مادرید انتقاد کرد.

دستیار سابق سیمئونه از خجالت او در آمد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید تا دقایق پایانی دربی سوپرجام از رئال پیش بود ولی دنی کارواخال بازی را 3-3 مساوی کرد تا کار به دو وقت اضافه بکشد. در نهایت رئال دو گل دیگر زد و 5-3 پیروز شد. 

رئال مادرید در هر دو وقت اضافه برتری چشمگیری بر اتلتیکو داشت و به حقش رسید. این در حالی است که اتلتیکو به خصوص در نیمه اول بازی نمایشی سزاوارانه داشت و در نیمه دوم نیز کمتر از رئال نبود.

1977298

بورگوس که بین سال‌های 2011 تا 2020 دستیار سیمئونه بود و سپس راهی فوتبال آرژانتین شد تا مربی نیوولز شود، بعد از شکست اتلتیکو بسیار عصبانی بود. او به مووی استار گفت: «خیلی عصبانی هستم و این بازی حالم را بد کرد. در زمین تیمی داشتیم که پاس رو به جلو می‌داد و یک تیم که بازیکنانش همیشه سعی می‌کردند پاس به عقب بدهند.»

بورگوس ادامه داد: «در وقت‌های اضافه اتلتیکو از نظر بدنی تحلیل رفته بود. سیمئونه تیمش را دفاعی کرد و بازی را با هفت مهره دفاعی به اتمام رساند. این تفاوت رئال و اتلتیکو بود. به بازیکنانی که آنچلوتی راهی میدان کرد توجه کنید. او تیمش را هجومی‌تر کرد ولی سیمئونه باعث شد اتلتیکو به فاز دفاعی برود.»

1977299

مربی 54 ساله آرژانتینی در پایان گفت: «کِی به یاد دارید اتلتیکو در یک بازی 5 گل دریافت کرده باشد؟ فصل جاری اتلتیکو بیشتر از همیشه دروازه‌اش باز شده و این بی دلیل نیست. اصرار سیمئونه برای استفاده از دفاع پنج نفره را درک نمی‌کنم. اتلتیکو بازی را 2-3-5 شروع کرد و در پایان 1-4-5 بازی می‌کرد و در وقت اضافه دو گل دیگر هم خورد. اتلتیکو امسال از نظر ذهنیت تیمی و تاکتیکی خوب نیست و این مسئولیت بر عهده مربی است.»

دیدگاه‌ها