کد خبر : 1993593 | 21 دی 1402 ساعت 12:45 | 35.7K بازدید | 41 دیدگاه

پس از انتخاب به عنوان سرمربی صنعت‌نفت

اتفاق جالب برای شفر: اولین بازی لیگ با استقلال

وینفرد شفر پس از قبول هدایت صنعت نفت، در نخستین بازی لیگ برتری باید به مصاف استقلال برود.

اتفاق جالب برای شفر: اولین بازی لیگ با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه صنعت نفت به صورت رسمی از انتخاب وینفر شفر به عنوان سرمربی جدید خود خبر داد. پیرمرد 74 ساله آلمانی پس از چهار سال و هشت ماه، یک بار دیگر به لیگ برتر ایران باز خواهد گشت تا حضور روی نیمکت صنعت نفت را نیز تجربه کند.

وینفرد شفر که با حضور در استقلال و کسب نتایج قابل قبول و کسب قهرمانی جام حذفی به محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم دست یافت، در هفته‌های پایانی لیگ هجدهم از هدایت آبی‌های پایتخت کنار گذاشته شد و پس از آن هدایت بنی یاس و الخور را بر عهده گرفت.

نکته جالب اینکه پس از بازگشت شفر به ایران، او در نخستین بازی خود در خلال رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف تیم سابقش یعنی استقلال برود که این مسابقه با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و امکان تقابل این سرمربی با هواداران آبی پوش وجود ندارد.

جدال شفر با استقلال در شرایطی به انجام خواهد رسید که مدیریت آبی‌های پایتخت در دستان علی خطیر است، کسی که یکی از عوامل اصلی اخراج این سرمربی آلمانی در لیگ هجدهم بود و چندی پیش نیز این سرمربی مصاحبه‌ای را علیه مدیر کنونی استقلال انجام داده بود.

البته شفر باید ابتدا در رقابت جام حذفی به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی برود و پس از آن در هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر با شاگردان جواد نکونام روبرو خواهد شد که تقابل این سرمربی با تیم سابقش نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

دیدگاه‌ها