کد خبر : 1993594 | 21 دی 1402 ساعت 12:49 | 108.1K بازدید | 58 دیدگاه

بازگشت کپا به چلسی

اولین خروجی رئال در تابستان مشخص شد

با نمایش افتضاح دیشب کپا در دربی مادرید دیگر بسیار بعید است رئال مادرید او را به شکل دائمی جذب کند.

اولین خروجی رئال در تابستان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اگر کسی تردیدی داشت دیشب برطرف شد و حالا مشخص شده که رئال مادرید کپا را برای فصل بعد حفظ نخواهد کرد. 

گلر باسکی پس از مصدومیت شدید رباط صلیبی تیبو کورتوا از چلسی قرضی به رئال پیوست و تا اینجای فصل توانسته بیشتر از آندری لونین درون دروازه رئال قرار بگیرد. از 27 بازی رسمی فصل او 17 بازی فیکس بوده و 16 گل دریافت کرده است. لونین در 10 بازی به میدان رفته و 6 بار دروازه‌اش باز شده است.

1976554

دیشب تصور می‌شد لونین درون دروازه قرار بگیرد اما کارلو آنچلوتی روی کپا حساب باز کرد و البته در پایان متوجه اشتباهش شد. 

کپا سه گل دریافت کرد که روی دو گل مقصر بود. او روی گل دوم و شوت گریزمان می‌توانست واکنش بهتری نشان دهد و گل سوم حریف نیز گل به خودی کپا بود.

1977221

طبق ادعای مارکا و آاس، رئال مادرید تلاشی برای حفظ کپا نخواهد کرد و او در پایان فصل به چلسی باز خواهد گشت. دروازه‌بانی که در بازی‌های حساس مهره‌ای اطمینان بخش نیست و تصمیمات اشتباهش بعضا کار دست رئال می‌دهد. فراموش نکنیم که رئال مادرید در سال 2022 به لطف مهارهای جادویی کورتوا بود که فاتح لیگ قهرمانان شد و در حال حاضر غیبت او را با همه وجود حس می‌کند. رقابت کپا و لونین را نیز حالا با قاطعیت می‌توان گفت که گلر اوکراینی برده و او در فینال سوپرجام، گلر فیکس خواهد بود.

دیدگاه‌ها