کد خبر : 1993656 | 21 دی 1402 ساعت 16:58 | 52.7K بازدید | 57 دیدگاه

تایید حکم کمیته انضباطی در استیناف

رسمی: میزبانی استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم صادر شده توسط کمیته انضباطی را مبنی بر بدون تماشاگر بودن یک بازی استقلال و پرسپولیس تایید کرد.

رسمی: میزبانی استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر

به گزارش "ورزش سه"، به خاطر تخلفات رخ داده در مسابقه دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس، کمیته انضباطی علاوه بر احکام شخصی و جریمه نقدی رای به برگزاری یک مسابقه خانگی هردو تیم بدون حضور تماشاگر داده بود.

در این خصوص فدراسیون فوتبال موافقت کرد با توجه به اعتراض استقلالی‌ها در استیناف دیدار این تیم مقابل پیکان با حضور تماشاگر برگزار شود اما حالا با اعلام استیناف، حکم قبلی تایید شده است.

در حکم استیناف اعتراض دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تعلیق شدن بازی بدون تماشاگر رد شده اما در بحث جرایم نقدی تغییراتی صورت گرفته است.

در این حکم آمده است: « با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با تعدیل رقم جریمه از مبلغ سه میلیارد ریال برای دو باشگاه به مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال و مبلغ جریمه آقایان گل‌محمدی و سامره به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال در نتیجه تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.»

به این ترتیب مسابقه استقلال مقابل نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر و دیدار بعدی پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر بدون تماشاگر و با سکوهای خالی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها