کد خبر : 1993679 | 21 دی 1402 ساعت 18:14 | 32.5K بازدید | 3 دیدگاه

يک طلای قطعی و ۶ مدال در انتظار آزادکاران ایرانی

كشتى آزاد در چهار وزن دوم تورنمنت كرواسى شانس كسب سه طلا، يك نقره و دو برنز خواهد داشت.

يک طلای قطعی و ۶ مدال در انتظار آزادکاران ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های 4 وزن پایانی مسابقات کشتی آزاد جام اوپن زاگرب و نخستین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال 2024 از ظهر امروز به وقت ایران در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان ايران در پایان دور مقدماتی به شرح زیر است:

بولت پرسپولیسدر وزن 79 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی‌گیر و به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، محمد نخودی در دیدار نخست با نتیجه 7 بر 3 جوزف لاورنس از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 1 از سد عبدالله شیخ اعظمی دیگر نماینده کشورمان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. شیخ اعظمی نیز در دور بعد با نتیجه 9 بر 6 از سد لاورنس از آمریکا گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. شیخ اعظمی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 12 بر 2 مغلوب آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. نخودی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 6 بر 6 ایوان ویک از آمریکا را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان می‌رود. شیخ اعظمی در دیدار رده‌بندی با ویک از آمریکا مبارزه می‌کند.

1745533

بولت پرسپولیسدر وزن 97 کیلوگرم کامران قاسمپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 آووسایمان هابیلا از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 1 ابراهیم جیفتجی از ترکیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. امیرعلی آذرپیرا دیگر نماینده کشورمان در این وزن، در دور اول با نتیجه 5 بر صفر مقابل رادوسلاو باران از لهستان به پیروزری رسید. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مایکل ماچیاولو از آمریکا را از پیش رو برداشت. آذرپیرا در دور بعد با نتیجه 8 بر 7 از سد ایساک ترامبل از آمریکا گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر ویکی از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا می‌رود.

1894738

بولت پرسپولیسدر وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر ژیوی دنگ از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر نیکلاس گیویازدوفسکی از آمریکا را از پیش رو برداشت. زارع در مرحله نیمه نهایی با توجه به عدم حضور گنو پتریاشویلی عنوان‌دار جهان و المپیک از گرجستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. امیررضا معصومی دیگر نماینده کشورمان که در گروه دیگر قرار دارد، در دور اول با نتیجه 6 بر 2 گیوی ماتچراشویلی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر یوسف حمیدا از مصر را از پیش رو برداشت. معصومی در دور سوم با نتیجه 8 بر 4 گئورگی مشویلدیشویلی از آذربایجان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در دور بعد با نتیجه 11 بر 6 از سد میسون پاریس دارنده مدال برنز جهان از آمریکا گذشت. دیدار فینال این وزن بین امیرحسین زارع و امیررضا معصومی برگزار می‌شود.

1937231

رقابت‌های رده‌بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 20:30 امشب برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها