کد خبر : 1993774 | 22 دی 1402 ساعت 01:23 | 6.6K بازدید | 7 دیدگاه

یووه ۴-۰ فروزینونه: ادامه نسخه هجومی الگری در کوپا

یوونتوس با پیروزی ۴-۰ برابر فروزینونه به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کوپا ایتالیا صعود کرد.

یووه ۴-۰ فروزینونه: ادامه نسخه هجومی الگری در کوپا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ماسمیلیانو آلگری در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا برابر فروزینونه صف‌آرایی کردند. در نهایت بیانکونری با پیروزی پرگل توانست به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کند.

ویدئو: 321717

بازی را طبق انتظار بازیکنان یوونتوس بهتر آغاز کردند. در دقیقه ۹ پس از پاس‌کاری‌های بسیار، میرتی به محوطه جریمه حریف نفوذ کرد و در آنجا با خطای لیرولا متوقف شد. داور نقطه پنالتی را نشان داد. میلیک پشت توپ قرار گرفت و موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

1977607

در ادامه فروزینونه کمی جلو کشید اما شاگردان آلگری به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند و اجازه پیشروی به مهمان ندادند. بازی تا اواخر نیمه اول در میانه میدان دنبال می‌شد و یوونتوس با در اختیار داشتن مالکیت، بازی را مدیریت و آرام می‌کرد.

بازی به همین شکل دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۳۸ پاس زیبای مک‌کنی، در مقابل دروازه به میلیک رسید و او موفق شد گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند.

1977609

در ادامه نیمه اول با نتیجه ۲-۰ به نفع یوونتوس خاتمه یافت.

در دقیقه ۴۸ میلیک هت‌تریکش را کامل کرد. روی حمله‌ای لوکاتلی با دروازه‌بان تک به تک شد و میلیک را در برابر دروازه خالی صاحب توپ کرد. مهاجم لهستانی به راحتی دروازه خالی را باز و خودش و تیمش را سه گله کرد.

1977606

در ادامه دیگر فروزیونه به‌طور کامل امیدش را از دست داد و توانی برای برگشت به بازی نداشت. یووه نیز که خیالش از برد و صعود راحت بود، بیشتر با پاس‌کاری بازی را مدیریت می‌کرد.

لحظاتی بعد در دقیقه ۶۱ گل چهارم یووه هم به ثمر رسید‌. ارسال مک‌کنی از سمت راست را کنان ییلدیز با ضربه‌ای روی پا و زیبا تبدیل به گل کرد تا بازی ۴-۰ شود.

1977608

۷ دقیقه بعد خود مک‌کنی شانسش را امتحان کرد اما شوت او با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۲ نیکولوسی می‌توانست یووه را پنج گله کند اما ضربه‌اش با فاصله کمی از بالای تیر افقی به اوت رفت.

پنج دقیقه بعد در حالی که فروزینونه برای زدن گل و کم کردن اختلاف جلو کشیده بود، یووه در موقعیت ضدحمله قرار گرفت. این‌بار کامبیاسو در لبه محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد. توپ او در چهارچوب بود اما دروازه‌بان به خوبی واکنش نشان داد و آن را مهار کرد.

در دقایق پایانی بازی شاهد موقعیت خاصی نبودیم تا درنهایت بازی با برد پرگل ۴-۰ یوونتوس خاتمه یابد. بیانکونری در مرحله نیمه‌نهایی برابر لاتزیو قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها