کد خبر : 1993779 | 22 دی 1402 ساعت 09:18 | 6.9K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای آلگری: من مربی مورد اعتماد یووه هستم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از اعتمادی که مدیران این باشگاه به او دارند بسیار خوشحال است.

ادعای آلگری: من مربی مورد اعتماد یووه هستم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا روبروی فروزینونه به میدان رفت و موفق شد این تیم را با چهار گل از سر راه بردارد. 

آرکادیوش میلیک ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل در نیمه اول به ثمر برساند تا یووه به عنوان تیم پیروز راهی رختکن شود. او در ابتدای نیمه دوم هم هت‌تریکش را کامل کرد و کنان ایلدیز هم دیگر گل این تیم را وارد دروازه حریف کرد. 

آلگری پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «از بازیکنان به خاطر نمایش فوق العاده‌ای که ارائه کردند سپاسگزار هستم. آنها از بازی خودشان لذت بردند و تماشاگران را هم سرگرم کردند. رییس باشگاه اعتماد بسیار زیادی به من دارد!

1975522

ما باید روی زمان حال و آینده نزدیک تمرکز کنیم. حالا یک نیمه نهایی فوق العاده برابر لاتزیو در ماه آوریل پیش‌رو داریم اما پیش از آن لازم است که تمرکزمان را روی رقابت‌های سری آ بگذاریم. 

من اشتیاق زیادی برای کارم دارم. این فرصت را داشتم که قهرمانانی واقعی را در فاصله سال‌های 2010 تا 2019 در یوونتوس تمرین بدهم. وقتی برگشتم سبک متفاوتی را در پیش گرفتم، اما هنوز هم برایم بسیار لذتبخش است. این بازیکنان تجربه کمتری دارند اما پر از استعداد هستند. کمک کردن به آنها برایم حس خوبی دارد. 

اینکه توانستیم در بازی امشب کلین‌شیت کنیم برای من خیلی خوب بود، چون اخیرا خیلی آسان گل می‌خوردیم. ما باید لحظات مختلفی از بازی را تحلیل کنیم و متوجه باشیم که چه زمانی فشار بیاوریم و چه زمانی بازی را کنترل کنیم. تیم من از این نظر پیشرفت بسیاری داشته است.»

دیدگاه‌ها