کد خبر : 1993823 | 22 دی 1402 ساعت 12:58 | 66.4K بازدید | 45 دیدگاه

مخالفت فولاد با جدایی ستاره سپاهان!

باشگاه فولاد خوزستان با جدایی بازیکن خود در نیم‌فصل مخالفت کرد.

مخالفت فولاد با جدایی ستاره سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که در هفته‌های گذشته لیگ برتر توانست نمایش خوبی داشته باشد و نتایج بهتری بگیرد، در نقل و انتقالات زمستانی سعی در تقویت تیمش دارد و گفته می‌شود به توافق نهایی با احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر، دو بازیکن نیم‌فصل اول سپاهان هم رسیده، اما آنها در این بین با جدایی بازیکن کلیدی خود هم مخالفت کردند.

محمد علی‌نژاد که جزء بهترین بازیکنان فولاد خوزستان در این فصل بوده و بیشتر حملات تیمش روی نفوذهای او شکل گرفته، با مخالفت این باشگاه برای جدایی مواجه شده و ایگناسیو مارتیز تاکید به حفظ این بازیکن داشته است.

علی‌نژاد در شرایطی حضور ثابت در تمام 15 بازی نیم‌فصل برای فولاد خوزستان داشت که تحت قرارداد باشگاه سپاهان است و به‌عنوان بازیکن قرضی راهی اهواز شده، اما مخالفت فولاد مانع از انتقال او به تیم دیگری در نیم‌فصل شد.

البته علی‌نژاد در شرایطی راهی فولاد خوزستان شد که باشگاه سپاهان در رضایت‌نامه یک‌ساله او تاکید کرد که نمی‌تواند به استقلال، پرسپولیس و تراکتور برود و باید تیم دیگری را انتخاب کند، ولی این بازیکن امیدوار بود رضایت‌نامه‌اش از هر دو باشگاه در زمستان صادر شود و انتقال مهم دیگری را تجربه کند که این اتفاق نیفتاد.

این بازیکن که سال گذشته جزء مهره‌های موثر هجومی سپاهان بود، در پایان فصل دوباره تحت قرارداد طلایی پوشان خواهد بود و یک سال دیگر باید برای این تیم به میدان برود؛ مگر اینکه بتواند رضایت‌نامه خود را بگیرد و در فولاد یا باشگاه دیگری به کارش ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها