کد خبر : 1993841 | 22 دی 1402 ساعت 13:54 | 16.5K بازدید | 12 دیدگاه

پایان کار پیولی: میلان دیگر او را نمی‌خواهد

مدیران باشگاه میلان در فکر قطع همکاری با استفانو پیولی، سرمربی این تیم، هستند.

پایان کار پیولی: میلان دیگر او را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب میلان که با حذف از جام حذفی با باخت برابر آتالانتا و حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان همراه شده شرایط را برای پیولی سخت کرده است. 

این تیم در حال حاضر 9 امتیاز با اینتر که در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا قرار دارد فاصله گرفته است و این وضعیت به هیچ وجه به مذاق مدیران این باشگاه خوش نیامده و آنها را به فکر ایجاد تغییراتی در کادر فنی انداخته است. 

حذف آنها از جام حذفی با قبول شکست برابر آتالانتا شعله خشم هواداران میلان را شعله‌ور کرد و حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که پیولی به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد. 

1975554

در این خبر تاکید شده است که تصمیم نهایی در این باره از سوی مدیران میلان در بهار سال آینده اتخاذ خواهد شد، اما نتایج پر فراز و نشیب این فصل به احتمال زیاد چاره‌ای جز قطع همکاری برای آنها نخواهد گذاشت.

روسونری در حال حاضر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد، اما فاصله زیاد با اینتر در صدر جدول به این معناست که شانس زیادی برای قهرمانی نخواهند داشت و احتمالا لیگ اروپا تنها فرصت آنها برای کسب جام در این فصل است.

دیدگاه‌ها