کد خبر : 1993874 | 22 دی 1402 ساعت 15:45 | 12.3K بازدید | 44 دیدگاه

ناتان آکه:

هر بازیکنی دوست دارد در سیتی بازی کند!

ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، می‌گوید این تیم بهترین تیم جهان است و همه بازیکنان دوست دارند در آن بازی کنند.

هر بازیکنی دوست دارد در سیتی بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچسترسیتی بعد از سپری کردن ماه نوامبر و دسامبر به صورتی نسبتا ناامیدکننده، با قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و چند پیروزی در لیگ برتر دوباره به روند خوب خود بازگشته است. کوین دی‌بروینه و ارلینگ هالند هم خود را برای نیمه دوم سال آماده کرده‌اند و سیتی قصد دارد دوباره برای تمام جام‌هایی که در آن حضور دارد بجنگد. آکه در مورد شرایط تیمش قبل از بازی فردا مقابل نیوکسل با خبرنگاران صحبت کرد.

روند ضعیف یک ماه قبل تیم؟
"ما کاپیتان‌های تیم تصمیم گرفتیم که یک جلسه بگذاریم و در مورد آن وضع حرف بزنیم و صحبت خوبی با یکدیگر داشتیم؛ نه برای ضربه زدن به یکدیگر، بلکه برای بررسی صادقانه. اینکه بگوییم که همه باید به خودشان نگاه کنند تا ببینند چه کاری می‌توانیم بهتر انجام دهیم، زیرا آن وضعیت چیزی نبود که ما می‌خواستیم. 
ما می‌خواهیم بازی‌ها را ببریم و فصل را دوباره شروع کنیم و باید این کار را انجام می‌دادیم در حالی که هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است. زمان برای انجام آن هنوز وجود داشت، ترجیح می‌دادیم آن زمان صحبت کنیم تا پنج هفته بعد که باز می توانستیم حتی امتیازهای بیشتری از دست بدهیم. ما با یکدیگر در مورد آن صحبت کردیم تا سعی کنیم بفهمیم و مطمئن شویم که همه یک هدف دارند. هر کس اجازه داشت هر چه می‌خواهد بگوید و ما برداشت خودمان را کردیم."

1977733

فصل قبل هم از یک بحران کوچک برگشتید؟
"فصل گذشته ما یک دوره ضعیف را تجربه کردیم و بعد از جام جهانی تیم نوسان پیدا کرد. سپس کادر فنی تصمیم گرفت با سه مدافع در عقب شروع کنیم و این اتفاق برای تیم مفید بود و بعد از آن همه چیز به خوبی جلو رفت و همه شروع به درک چیزهایی کردند که پپ گواردیولا می‌خواست."

سیتی را هنوز برای جام‌های زیاد مدعی می‌بینید؟
"من فکر می‌کنم این بهترین تیم در جهان است. تیم‌های خوب زیادی وجود دارد، اما در حال حاضر با این سرمربی، نحوه اداره من و بازیکنانی که داریم، فکر نمی‌کنم بازیکنان در هر جایی از جهان تیمی دیگر را به ما ترجیح دهند."

دیدگاه‌ها