کد خبر : 1993931 | 22 دی 1402 ساعت 20:54 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

خاتون بم – پالایش گاز ایلام؛

ماموریت سخت بازیکنان خاتون در غیاب ملیکا، زهرا و بنی

مصاف خاتون و پالایش گاز ایلام درحالی برگزار می‌شود که نیم نگاه دیگر تیم‌های مدعی به همین مسابقه است.

ماموریت سخت بازیکنان خاتون در غیاب ملیکا، زهرا و بنی

به گزارش ''ورزش سه''، دو دیدار باقی مانده از هفته هشتم لیگ برتر زنان، فردا بین تیم‌های پالایش گاز ایلام - خاتون بم و ایساتیس کران فارس -  ملوان بندر انزلی، انجام خواهد شد. خاتون که در ۷ هفته گذشته، در شش مسابقه پیروز میدان بوده است و فقط در دربی کرمان مقابل شهرداری سیرجان با نتیجه ۱ بر ۱ متوقف شده؛ درحالی فردا به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود که برای حفظ اختلاف خود با دو تیم مدعی دیگر راهی جز پیروزی نخواهد داشت. شهرداری سیرجان، دیگر مدعی این فصل لیگ برتر زنان که ظهر امروز با ۴ گل پیکان را بدرقه کرد؛ هم اکنون به همراه خاتون ۱۹ امتیازی است.  

شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون، هفته گذشته موفق به کسب یک پیروزی قاطعانه و پرگل مقابل ملوان مدعی شدند و این تیم را در بم با ۵ گل بدرقه کردند. خاتون اگرچه کماکان داغدار درگذشت ملیکا محمدی، بازیکن شماره ۱۸ و تاثیرگذار این تیم است اما به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم برای کسب بردهای متوالی و تقدیم جام به ملیکا هم قسم شده‌اند. البته مرضیه جعفری کماکان نمی‌تواند از دو بازیکن کلیدی دیگر خود یعنی بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی که در سانحه تصادف دچار آسیب شده‌اند، بهره ببرد و باید دید این تیم کم مهره، آیا در ادامه فصل با مشکل کمبود بازیکن مواجه خواهد شد یا خیر. 

خاتون درحالی فردا به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود که این تیم تا اینجای فصل عملکرد خوبی از خودش نشان داده است و هم اکنون در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. اگرچه ایلامی‌ها در مقابل دو مدعی اصلی دیگر این فصل یعنی ملوان و شهرداری سیرجان متحمل شکست شده‌اند اما همین دو تیم امید زیادی برای توقف خاتون مقابل پالایش گاز ایلام دارند.

دیدگاه‌ها