کد خبر : 1994010 | 23 دی 1402 ساعت 09:55 | 28K بازدید | 11 دیدگاه

بازگشت مربی اخراجی یونایتد: این بار تیم ملی سوئد!

فدراسیون فوتبال سوئد قصد دارد اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، را به عنوان مربی جدیدش انتخاب کند.

بازگشت مربی اخراجی یونایتد: این بار تیم ملی سوئد!

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال سوئد پس از استعفای یان آندرسون به دلیل ناکامی در کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 به صورت جدی به دنبال یافتن جایگزینی برای او است. 

مدیران فوتبال این کشور گزینه‌های متفاوتی را برای حضور روی نیمکت این تیم در نظر گرفته بودند و حالا مشغول مذاکرات جدی با سولسشر هستند تا بتوانند از توانایی‌های این بازیکن که پیش از این در یونایتد هم به نمایش گذاشته بود استفاده کنند. 

پیش از این هم گفته شده بود که این مربی نروژی به دنبال بازگشت دوباره به عرصه مربیگری پس از وقفه نسبتا طولانی است و Fotbollskanalen هم تایید کرده است که مذاکرات بین دو طرف تا حد خوبی پیش رفته و احتمال دارد که آنها به زودی به توافق برسند. 

1744572

سولسشر پس از دیداری که در ماه دسامبر با مدیران فدراسیون فوتبال سوئد داشته به حضور در تیم ملی این کشور خوش‌بین شده است و قصد دارد شانسش را این بار در عرصه ملی امتحان کند.

چند روز قبل صحبت‌هایی درباره احتمال پیوستن او به باشگاه ترکیه‌ای بشیکتاش مطرح شده بود، اما این باشگاه در نهایت تصمیم به همکاری با فرناندو سانتوس گرفت و حالا شانس سولسشر برای حضور در تیم ملی سوئد بیشتر از هر گزینه دیگری است.

دیدگاه‌ها