کد خبر : 1994101 | 23 دی 1402 ساعت 15:20 | 35.7K بازدید | 45 دیدگاه

این بدترین ضربه به اعتبار داوران بود

داور فینال به سیم آخر زد: نگریرا آبروی ما را برد

خاویر سوتو گرادو، داور VAR فینال سوپرجام اسپانیا که فردا بین رئال و بارسا برگزار خواهد شد، در مورد قضیه نگریرا صحبت کرد و گفت او بزرگترین ضربه را به اعتبار داوری اسپانیا زد.

داور فینال به سیم آخر زد: نگریرا آبروی ما را برد

به گزارش "ورزش سه"، نشت اطلاعات از روند تحقیقات پلیس اسپانیا در پرونده نگریرا ‏ادامه دارد. ‏

بعد از آنکه اعلام شد بیست داور سابق به بازرس پرونده گفته‌اند که نگریرا، ‏نایب‌رئیس وقت کمیته داوران اسپانیا، سعی داشته آنها را به سوت زدن به سود بارسا ‏ترغیب کند دیروز یک داور سابق ادعایی تندتر مطرح کرد و مدعی شد باشگاه بارسلونا ‏سعی در خرید داورها داشته است.

1932142

این ادعا توسط یکی از داوران سابق فوتبال اسپانیا به نام خوزه لوئیس گونزالس مطرح ‏شد. او از سال 1988 تا 2020 در اسپانیا داوری می‌کرد و همچنان به فعالیت در این حوزه ‏ادامه می‌دهد و داور وی‌ای‌آر است. ‏

نگریرا متهم به دریافت 7.3 میلیون یورو طی 18 سال از باشگاه بارسلوناست.

1978091

سوتو گرادو امروز در کنفرانس خبری سوپرجام اسپانیا در ریاض، با سوالی در مورد فساد داوران در اسپانیا مواجه شد و نتوانست خشمش را پنهان کند: «دارم عصبانی می‌شوم و خونم به جوش آمده است. مطالب دیروز را نخوانده‌ام چون از پرونده نگریرا خیلی خسته شده‌ام. شما در کادنا سر کار می‌کنید و یک فرد فاسد در شبکه شناسایی می‎شود. آیا اکنون همه کسانی که در کادنا سر کار می‎کنند، فاسد هستند؟ نه من معتقدم که اینطور است.»

سوتو گرادو ادامه داد: «نگریرا شخصیتی است که از موقعیت خودش سوءاستفاده کرده و بیشترین زیان را در تاریخ داوری اسپانیا وارد کرده است. امیدواریم این قضیه حل شود و هرکسی که تخلف کرده، تاوانش را بدهد. حالا بهتر است ما داوران را رها کنید. ما داورانی که اینجا هستیم، فاسد نیستیم. دادگاه تعیین می‌کند چه کسی فاسد بوده است.»

دیدگاه‌ها