کد خبر : 1994167 | 24 دی 1402 ساعت 04:14 | 27K بازدید | 8 دیدگاه

پیگیری لحظه به لحظه اخبار جنگ در اردوی فلسطین

بازیکنان حریف ایران گوشی را کنار نمی‌گذارند

سرمربی حریف ایران روز یکشنبه از شرایط خاص بازیکنان تیمش در جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

بازیکنان حریف ایران گوشی را کنار نمی‌گذارند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فلسطین در شرایطی در قطر حضور یافته و آماده شروع جام ملت‌های آسیا می‌شود که حوادث تروریستی هفته‌های اخیر باعث شده بازیکنان این کشور از نظر روحی در شرایط خوبی نباشند.

فلسطینی‌ها عصر یکشنبه در اولین بازی خود در جام ملت‌ها روبه‌روی ایران قرار می‌گیرند اما اعضای این تیم با وجود تمرکز روی فوتبال، حواس‌شان به اتفاقات داخلی و اخبار مربوط به جنگ در این کشور هم هست. مسئله‌ای که نگرانی‌هایی را برای آنها نیز ایجاد کرده است.

همین نگرانی خاص اعضای تیم ملی فلسطین موضوعی بود که مکرم دبوب سرمربی این تیم در نشست خبری روز شنبه به آن اشاره کرد و گفت: «تلاش می‌کنیم در شرایط کنونی تمرکز بالایی داشته باشیم. بازیکنان و کادرفنی قبل از تمرینات و بعد از تمرینات بلافاصله گوشی تلفن را برمی‌دارند و اخبار کشورمان را دنبال می‌کنند، اما ما با تمام قوا در این مسابقات بازی می‌کنیم تا به دنیا نشان دهیم که فلسطین وجود دارد و پرچم فلسطین بالاست.»

دغدغه خاص فلسطینی‌ها قبل از مصاف با ایران در جام ملت‌های آسیا موضوعی است که مسئولان این کشور را نگران کرده است. با این حال آنها سعی خواهند کرد یکشنبه شب مقابل ایران نمایش خوبی داشته باشند و بتوانند مردم کشور خود را خوشحال کنند.

گفتنی است؛ دیدار ایران و فلسطین در جام ملت‌های آسیا ساعت 21 روز یکشنبه برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها