کد خبر : 1994253 | 24 دی 1402 ساعت 08:31 | 9.9K بازدید | 9 دیدگاه

امسال بزرگترین تورنمنت تاریخ آفریقا است

کولیبالی: دعای مردم از سنگال مدعی می‌سازد

کالیدو کولیبالی مدافع سنگال عقیده دارد که دعاهای مردم تاثیر به سزایی در نتایج این تیم دارد.

کولیبالی: دعای مردم از سنگال مدعی می‌سازد

به گزارش ورزش سه، مسابقات جام ملت‌های آفریقا سی و پنجمین دوره برگزاری‌اش را سپری می‌کند و در این بین تیم ملی سنگال مدافع عنوان قهرمانی با توجه به ستارگانی که در سراسر فوتبال جهان در چند سال اخیر داشته، همچنان بخت اول قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ ارزیابی می‌شود.

سنگال در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های کامرون، گینه و گامبیا همگروه است و این اتفاق سبب می‌شود تا آنها از همین حالا به مانند ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ برای رسیدن به فینال برنامه‌ریزی کنند.

کالیدو کولیبالی مدافع سرشناس این تیم که سابقه بازی در تیم‌های ناپولی و چلسی را دارد و اکنون در الهلال عربستان توپ می‌زند، در یک مصاحبه با رسانه رسمی فدراسیون فوتبال سنگال گفت: من فکر می‌کنم که این دوره که در ساحل عاج برگزار می‌شود، بهترین نسخه تاریخ مسابقات خواهد بود زیرا همه تیم‌های بزرگ حضور دارند و کاملا آماده هستند. امسال تصویر واقعی فوتبال آفریقا به تمام مردم دنیا نشان داده می‌شود و من فکر می‌کنم هر کسی که در پایان عنوان قهرمانی را به دست آورد، شایسته آن خواهد بود.

او همچنین خاطرنشان کرد: از هواداران سنگالی می‌خواهم که در طول این تورنمنت پشت ما باشند و ما را دعا کنند. ما حمایت آنها را در ‌سال‌های اخیر فراموش نمی‌کنیم و اطمینان داریم که باز هم با دعای آنها می‌توانیم یک مدعی باشیم.

تیم سنگال اولین بازی خودش را در این تورنمنت روز دوشنبه برابر گامبیا انجام خواهد داد و پس از آن هم با تیم‌های کامرون و گینه رقابت می‌کند.

دیدگاه‌ها