کد خبر : 1994267 | 24 دی 1402 ساعت 01:57 | 44.2K بازدید | 34 دیدگاه

رئال به خاطر پاسپورت آفریقایی ستاره بایرن را می‌خرد!

یک قانون ناشناخته در اتحادیه اروپا، می‌تواند انتقال آلفونسو دیویس به رئال را جدی‌تر کند.

رئال به خاطر پاسپورت آفریقایی ستاره بایرن را می‌خرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید همچنان به دنبال خرید آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ در پست دفاع کنار است. شایعات علاقه تیم مادریدی به این بازیکن از ابتدای فصل به شکل گسترده منتشر شد. قرارداد دیویس و بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و تابستان ۲۰۲۴ بهترین زمان برای مشخص شدن تکلیف مدافع کانادایی است.

هر دو باشگاه بایرن مونیخ و رئال مادرید منتظر تصمیم دیویس هستند. ستاره ۲۳ ساله برای تمدید قرارداد حقوق بالایی می‌خواهد و مشخص نیست بایرن به او پیشنهادی نزدیک به حقوق درخواستی‌اش خواهد داد یا خیر.

رئال مادرید امیدوار است در تابستان آینده تکلیف دیویس را روشن کند تا خیالش بابت این پست در دفاع راحت‌تر از همیشه شود. با این حال بر اساس گزارش AS، یک قانون جالب در اتحادیه اروپا می‌تواند رئال را برای جذب دیویس مصمم‌تر کند.

1978362

بر اساس گزارش‌ها رئال مادرید همیشه در جذب بازیکن اولویت را بر روی بازیکنان عضو کشورهای اتحادیه اروپا می‌گذارد تا اگر استعدادی در کشورهای خارج از اتحادیه اروپا بود، او را بدون مشکل و با خیال راحت جذب کند.

با جذب آلفونسو دیویس ممکن بود یکی از سهمیه‌های رئال برای بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا پر شود اما به دلیل تابعیت کانادایی-لیبریایی دیویس و داشتن پاسپورت کشور آفریقایی لیبریا و همچنین توافق اتحادیه اروپا با ۷۸ کشور از آفریقا، کارائیب و حوزه اقیانوس آرام، که لیبریا نیز بین آنهاست، این ستاره برای رئال مادرید سهمیه غیراروپایی محسوب نمی‌شود. همین اتفاق می‌تواند باعث شود رئال جدی‌تر از همیشه موضوع جذب او را پیگیری کند.

دیدگاه‌ها