کد خبر : 1994290 | 24 دی 1402 ساعت 10:56 | 15.6K بازدید | 11 دیدگاه

اعتراف سوارز: مسی من را به آمریکا برد

لوئیس سوارز، ستاره جدید اینترمیامی، می‌گوید صحبت‌های مسی درباره این باشگاه باعث شده که برای پیوستن به آنها متقاعد شود.

اعتراف سوارز: مسی من را به آمریکا برد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیامی چند روز قبل به‌صورت رسمی اعلام کرد که سوارز را هم به خدمت گرفت تا جمع بارسایی‌های سابق در این تیم جمع شده باشد. 

حالا لیونل مسی، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و سوارز از بازیکنان درخشان نسل فوق‌العاده و پر افتخار بارسلونا در این تیم حضور دارند تا یک‌بار دیگر در کنار هم توپ بزنند و امیدوار هستند که بتوانند قهرمانی را در این تیم هم تجربه کنند. 

سوارز در گفت‌وگو با نشریه آ.اس درباره تصمیمش برای حضور در لیگ فوتبال آمریکا و پیوستن به اینترمیامی اظهار داشت: «من آمدم تا به تیمی کمک کنم که بازیکنان بزرگی دارد که همه آنها را به خوبی می‌شناسند. همه می‌دانند که این باشگاه در تلاش است تا جام قهرمانی ام ال اس را به دست آورد و این موفقیت را به حرفه‌ای‌گری کسب کند. 

1978335

سازگار شدن با بازیکنان دیگر و همچنین باشگاه جدید و انجام کارهایی که آنها به‌خاطرش من را به خدمت بگیرند در واقع انتظاری است که از من می‌رود و این موضوع برای همه بسیار مهم و ضروری است. 

حقیقت این است که مسی در چند ماه اخیر بارها با من صحبت کرد و حرف‌های بسیار خوبی درباره میامی و این باشگاه زد. شنیدن این صحبت‌ها از زبان او برای من بسیار خوب بود و متقاعدم کرد که پیشنهاد اینترمیامی را بپذیرم و به اینجا بیایم.»

دیدگاه‌ها