کد خبر : 1994316 | 24 دی 1402 ساعت 11:49 | 26.9K بازدید | 25 دیدگاه

ستاره بی‌تکرار سیتی به رکورد اسطوره یونایتد رسید

کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، موفق شد با درخشش در بازی برابر نیوکسل به رکورد وین رونی برسد.

ستاره بی‌تکرار سیتی به رکورد اسطوره یونایتد رسید

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی نیوکسل به میدان رفت و در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

دی بروینه که این فصل به دلیل مصدومیت طولانی مدتش از ناحیه همسترینگ نتوانسته بود تیمش را همراهی کند، حالا آماده بازگشت به میدان است و در این بازی به‌عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم راهی میدان شد تا به تیمش برای کسب سه امتیاز کمک کند. 

او در حالی به زمین رفت که سیتی با نتیجه 1-2 از حریف عقب بود اما توانست پنج دقیقه پس از ورودش به زمین گل تساوی را به ثمر برساند و در دقیقه 91 هم پاس گلی را برای اسکار باب ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشد. 

1978275

این پاس گل باعث شد که این ستاره بلژیکی حالا با رکورد وین رونی برابر شده باشد. او در حال حاضر با 103 پاس گلی که در طول دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس ارسال کرده به‌صورت مشترک با این اسطوره باشگاه منچستریونایتد در جایگاه سوم قرار دارد. 

با توجه به آمادگی بالا دی بروینه که در بازی روز گذشته مشهود بود، به زودی او به تنهایی رده سوم را از آن خود خواهد کرد تا نامش را بالاتر از رونی در این فهرست قرار دهد.

دیدگاه‌ها