کد خبر : 1994328 | 24 دی 1402 ساعت 12:42 | 18.7K بازدید | 15 دیدگاه

انتخاب بهترین بازیکن ژاپن: فکرش را هم نمی‌کنید!

یکی از رسانه‌های ژاپنی به بررسی بازیکنان حاضر در تیم ملی این کشور پرداخته و تاکه‌هیرو تومیاسو را به عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب کرده است.

انتخاب بهترین بازیکن ژاپن: فکرش را هم نمی‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن به عنوان مدعی اصلی رقابت‌های جام ملت‌های آسیای 2023 قطر قدم به این مسابقات خواهد گذاشت و در اولین دیدارش ظهر امروز به مصاف ویتنام خواهد رفت. 

صحبت درباره ستاره‌های حاضر در این تیم که در باشگاه‌های اروپایی توپ می‌زنند بسیار زیاد است اما رسانه‌های این کشور با بررسی دقیق بازیکنان تیم ملی کشورشان، گزینه جالبی را به عنوان بهترین بازیکن حال حاضر ژاپن انتخاب کردند. 

نشریه فوتبال ژاپنی فوتبال چنل امروز مطبی را منتشر کرده که با در نظر گرفتن چند عامل شامل قدرت در حمله، دفاع، فیزیک جسمانی و هوش فوتبالی سعی در انتخاب بهترین بازیکنان تیم ملی این کشور کرده است. 

بر این اساس، تاکه‌هیرو تومیاسو که در حال حاضر برای آرسنال توپ می‌زند به عنوان برترین بازیکن این تیم انتخاب شده و تنها بازیکن ژاپنی است که امتیاز بالای 90 را در زمینه کارهای دفاعی در بین دیگر بازیکنان حاضر در این تیم دریافت کرده است. این بازیکن تمامی ویژگی‌های سرعت، قدرت و قد خوب را دارد و به همین دلیل در دفاع کردن برابر حریفان عالی عمل می‌کند. 

1972907

این بازیکن که 188 سانتیمتر بلندی قامت او است، امتیاز 85 را در زمینه قوی جسمانی و خوش فوتبالی دریافت کرده و با وجود مصدومیت‌هایی که داشته همچنان بهترین بازیکن این تیم و بهترین مدافع تاریخ فوتبال ژاپن به حساب می‌آید. 

تاکه‌فوسا کوبو هم که در حال حاضر در رئال سوسیداد توپ می‌زند در جایگاه دوم این رده‌بندی قرار گرفته است. این نشریه معتقد است که کوبو جواهری است که فوتبال ژاپن باید به او افتخار کند و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم برای کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

1977391

واتارو اندو که تابستان گذشته به لیورپول ملحق شد هم در این رده‌بندی در جایگاه سوم ایستاده است. این نشریه تاکید دارد که شاید توانایی پاسکاری و دریبل زنی این بازیکن بالا نباشد اما بدون شک در زمینه قدرت بدنی و همچنین کمک به خط دفاعی می‌تواند این دو ایراد را برطرف کند.

1961466

جونیا ایتوی 31 ساله از باشگاه رنس فرانسه و هیده‌ماسا موریتا از اسپورتینگ در این رده‌بندی در رتبه چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها