کد خبر : 1994372 | 24 دی 1402 ساعت 15:28 | 60.5K بازدید | 28 دیدگاه

پشیمانی هافبک استقلال از برد ۶ گله!

سعید مهری می‌گوید پیروزی شش گله استقلال مقابل هوادار قبل از دربی به ضررشان تمام شده است.

پشیمانی هافبک استقلال از برد ۶ گله!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فصل گذشته با ریکاردو ساپینتو بازی‌های هجومی و پرگلی را به نمایش می‌گذاشت. یکی از برترین بردهای استقلال در لیگ بیست و دوم پیروزی ۶گله مقابل هوادار بود. بردی که پیش از دربی با پنالتی سیدحسین حسینی حسابی حاشیه‌ساز شد و حتی برخی معتقدند این برد که به نوعی خط و نشان برای پرسپولیس بود، قرمزها را برای پیروزی هم‌قسم کرد.

سعید مهری نیز اعتقاد دارد آن پیروزی ۶گله در نهایت به ضررشان تمام شده و می‌گوید کاش آن بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان می‌رسید تا آنها با شرایطی متفاوت پا به دربی بگذارند.

مهری در این خصوص گفت: "با آقای الهامی هم رابطه‌ام خوب است. ناراحتی آنها این بود که ما چرا ۵ تا زدیم و ششمی را گلر می‌آید بزند. از من یک سوالی پرسید گفت اگر بازی صفر صفر بود آیا این اتفاق می‌افتاد؟ بحث کسی را خراب کردن هم نبود سید دوست داشت که گل بزند. ولی کاش آن بازی را یک هیچ می‌بردیم چون قبل از دربی بود و تحت فشار قرار گرفتیم. تیم ما روی آسمان‌ها بود و در دربی بازی گره خورد و باختیم باز هم می‌گویم کاش یک هیچ می‌بردیم!"

پشیمانی از یک برد تاریخی و پرگل اتفاقی جالب توجه و در نوع خود عجیب است و حال باید دید چه تعداد از بازیکنان استقلال با مهری هم‌نظر هستند.

دیدگاه‌ها