کد خبر : 1994408 | 24 دی 1402 ساعت 18:23 | 11.8K بازدید | 4 دیدگاه

آرزوی سرمربی افسانه‌ای انگلیس برآورده می‌‌شود

رابی فاولر، اسطوره لیورپول، تایید کرد برای هدایت تیم اسطوره‌های این باشگاه با اسون گوران اریکسون تماس گرفته است.

آرزوی سرمربی افسانه‌ای انگلیس برآورده می‌‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رابی فاولر مدعی شده که با اسون گوران اریکسون برای هدایت تیم لیورپول در بازی خیریه اسطوره‌های این باشگاه مقابل آژاکس در ماه مارس، تماس گرفته است.

هواداران لیورپول از سرمربی سابق تیم ملی انگلیس درخواست کرده‌اند تا پس از فاش شدن بیماری سرطان لوزالمعده‌اش، فرصت مربیگری تیم مورد علاقه خود را داشته باشد.

1978522

اریکسون تایید کرد که پس از تشخیص بیماری‌اش در بهترین حالت یک سال زنده می‌ماند و همیشه آرزو داشت که مربی لیورپول باشد.

فاولر در پاسخ به درخواستی مبنی بر انتخاب اریکسون به عنوان مربی تیم اسطوره‌های لیورپول در بازی خیریه نوشت: "تماس برقرار شده است دوست من."

در این بازی که قرار است 23 مارس برگزار شود گفته می‌شد فاولر به عنوان سرمربی هدایت لیورپول را برعهده می‌گیرد.

لوئیس گارسیا، ستاره سابق لیورپول، نوشته بود که هنوز شانسی برای حضور او به عنوان بازیکن در این مسابقه وجود دارد و همین باعث شد اندی رنشو، فیزیوتراپ سابق باشگاه، فاولر را تگ کرده تا از او درخواست کند تا با اریکسون صحبت کند.

اریکسون بین سال‌های 2001 تا 2006 هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده داشت و در سه تورنمنت بزرگ به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

او نسل طلایی انگلیس که شامل ستاره‌هایی از جمله دیوید بکام، استیون جرارد و فرانک لمپارد بود را هدایت کرد اما هرگز عنوان بزرگی را که انتظار می‌رفت به دست نیاورد. این مربی همچنین تجربه کار در باشگاه‌های بنفیکا، رم، فیورنتینا، سمپدوریا، لاتزیو، منچسترسیتی و لسترسیتی را دارد. در رده ملی این مربی همچنین سرمربی مکزیک، ساحل عاج و فیلیپین بود.

دیدگاه‌ها