کد خبر : 1994468 | 24 دی 1402 ساعت 21:26 | 13.4K بازدید | 7 دیدگاه

سورپرایز مورینیو مقابل میلان: دروازه‌بان عوض شد!

به‌نظر می‌رسد ژوزه مورینیو قصد دارد برای بازی مقابل میلان یک تغییر غافلگیرکننده در درون دروازه اعمال کند!

سورپرایز مورینیو مقابل میلان: دروازه‌بان عوض شد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب از ساعت ۲۳:۱۵، در دیداری حساس از چارچوب رقابت‌های سری A، میلان و رم در ورزشگاه سن‌سیرو‌ به مصاف همدیگر می‌روند.

جالوروسی بدون بازیکنان مصدومش یعنی پائولو دیبالا، رناتو سانچز، کریس اسمالینگ، تامی آبراهام و ماراش کومبولا به میلان سفر کردند. در همین حال، سردار آزمون، ایوان اندیکا و حسام عوار همگی برای شرکت در جام ملت‌های آسیا و آفریقا به تیم‌های ملی‌شان رفته‌اند.

با این حال، طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، مورینیو تصمیم گرفته تغییری در دروازه ایجاد کند و مایل سویلار را در درون دروازه تیمش قرار دهد.

1978615

این اولین بار است که دروازه‌بان ۲۴ ساله صربستانی در سری A برای رم بازی خواهد کرد. او در این فصل ۶ بازی در لیگ اروپا و یک بازی در کوپا ایتالیا انجام داده است.

اسویلار بیشتر در مسابقات کوپا ایتالیا بازی می‌کرد اما در بازی هفته گذشته این تیم مقابل لاتزیو در این جام، پاتریسیو به جای او در ترکیب قرار گرفت و بازی در نهایت با پیروزی شاگردان مایوریتزیو ساری به پایان رسید.

اکنون به‌نظر می‌رسید که مورینیو از این تصمیمش پشیمان است. او در نشست خبری قبلی‌اش گفته بود که از برخی بازیکنانش گله دارد و به‌نظر می‌رسد پاتریسیو یکی از آن بازیکنان است.

دیدگاه‌ها