کد خبر : 1994581 | 25 دی 1402 ساعت 01:45 | 46.2K بازدید | 53 دیدگاه

وینیسیوس: همه می‌خواهند با من دعوا کنند!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، به درگیری‌اش با اعضای بارسلونا در بازی امشب واکنش نشان داد.

وینیسیوس: همه می‌خواهند با من دعوا کنند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با درخشش وینیسیوس جونیور و هت‌تریک او، بارسلونا را با نتیجه ۴-۱ در هم کوبید. در نیمه دوم و در دقیقه ۷۱ پس از اخراج رونالد آرائوخو از زمین، وینیسیوس شروع به خندیدن و کری خواندن با او کرد.

این رفتار او با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی بارسا مواجه شد. پس از اینکه درگیری بالا گرفت، داوران و برخی بازیکنان دو تیم دخالت کردند و بحث و جدل بازیکنان و کادر فنی به پایان رسید.

1978826

در حالی که همه چیز داشت آرام می‌شد، وینیسیوس اما بیخیال نبود. او با انگشتانش نتیجه ۴-۱ بازی را نشان داد که باعث تشدید عصبانیت بارسایی‌ها شد. سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا درباره این صحنه گفت: «خودتان دیدید چه شد. دوربین‌ها همه چیز را به تصویر کشیدند و واضح است. بهتر است من حرفی نزنم.»

1978827

با این حال اما وینیسیوس نظر خودش را دارد و معتقد است همه می‌خواهند با او دعوا کنند. او گفت: «من می‌خواهم فرد بهتری باشم. همه می‌خواهند با من دعوا کنند. تمام تلاشم را می‌کنم که متمرکز بمانم و وارد درگیری نشوم اما من قدیس نیستم. می‌دانم گاهی زیاد حرف می‌زنم، گاهی دریبل‌هایی انجام می‌دهم که مجبور نیستم انجام دهم. اما می‌خواهم یاد بگیرم. من برای این اینجا هستم که یاد بگیرم. از ضعف‌هایم آگاه هستم اما برخی می‌خواهند سواستفاده کنند.»

او در ادامه درباره شادی گلش در بازی امشب به سبک کریستیانو رونالدو گفت: «او الگوی من است. گل را به او تقدیم کردم زیرا او اینجا بازی‌ می‌کند.»

دیدگاه‌ها