کد خبر : 1994582 | 25 دی 1402 ساعت 08:22 | 44.5K بازدید | 14 دیدگاه

سوارز فاش کرد: دلیل جالب پیوستن به اینترمیامی!

لوئیس سوارز، ستاره جدید اینتر میامی، می‌گوید حضور در کوپا آمه‌ریکا نقش مهمی در پیوستنش به این باشگاه داشته است.

سوارز فاش کرد: دلیل جالب پیوستن به اینترمیامی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیامی چند روز قبل اعلام کرد که سوارز را هم به فهرست بلند بالای ستاره‌‎های سابق بارسلونا که حالا در این تیم حضور دارند اضافه کرده است. 

این ستاره اروگوئه‌ای حالا قرار است بار دیگر بازی در کنار لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا را تجربه کند و بسیاری از هواداران اینترمیامی بی‌صبرانه مشتاق دیدن همکاری دوباره دو ستاره سال‌های نه چندان دور بارسا با پیراهن تیم محبوب‌شان هستند. 

این بازیکن در گفت‌وگو با آ.اس و درباره دلیل انتخاب اینترمیامی اظهار داشت: «هر کسی که در تیم ملی بوده همیشه دوست دارد که در تیم ملی کشورش بماند. من همیشه این را گفته‌ام. من این شانس را داشتم که پس از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کنم اما وقتی در برزیل بودم از نظر فیزیکی حس خوبی داشتم و احساس کردم که شاید بتوانم به این تیم کمک کنم. 

1963673

شما باید نقشی که قرار است آن را ایفا کنید بپذیرید و من با توجه به اینکه کوپا آمه‌ریکا قرار است امسال برگزار شود به آمریکا آمدم، چون این نکته مثبت و مهمی در این زمینه بود. حضور در این لیگ به حفظ شرایط خوب من کمک خواهد کرد. اینجا هوا گرم است و این نکته مهمی است. 

اینکه بتوانم این کشور را بشناسم هم حس خوبی دارد. پس از آن عملکردم در زمین به مربی کمک خواهد کرد تا درباره اینکه من قرار است بازی کنم یا نه تصمیم بگیرد. این تصمیم همیشه بر اساس عملکرد هر بازیکن است و بحث شهرت مطرح نیست.»

دیدگاه‌ها