کد خبر : 1994599 | 25 دی 1402 ساعت 09:18 | 14.8K بازدید | 10 دیدگاه

پیولی: میلان را از کورس قهرمانی بیرون بکشید

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که این تیم نباید در کورس قهرمانی سری آ به حساب بیاید.

پیولی: میلان را از کورس قهرمانی بیرون بکشید

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیستم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو میزبان رم بود و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کسب سه امتیاز این بازی پس از شکست تلخ برابر آتالانتا در یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا اهمیت زیادی برای روسونری داشت. آنها همچنین موفق شدند اختلاف امتیازشان را در جایگاه سوم جدول رده‌بندی با فیورنتینا حفظ کنند و به لغزش یوونتوس هم امیدوار بمانند. 

پیولی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «مشخصا وقتی بازی 1-2 است هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما شانس‌های بسیاری را هدر دادیم تا گل سوم را به ثمر برسانیم و کم کم خسته شده بودیم اما در نهایت بالاخره توانستیم این گل را وارد دروازه حریف کنیم. 

1978127

بازی برابر سیستم 2-5-3 رم باعث شد که بازیکنان کناری ما انرژی زیادی مصرف کنند. ما بارها صبر کردیم تا آنها پیش بیایند، در غیر این صورت الشعراوی و لوکاکو فضای بسیاری پیدا می‌کردند. این مسائل کوچکی است که باید در تیم بهبود پیدا کند. من فکر می‌کنم که بازی به صورت کلی از نظر تاکتیکی متعادل بود.»

او در پاسخ به سوالی درباره حضور میلان در کورس قهرمانی گفت:« نه، ما را از کورس بیرون بکشید. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم و هدف کاملا مشخص است. ما در نیم فصل اول خیلی خوب بودیم و می‌خواهیم در نیم فصل دوم بهتر باشیم. فکر نکنم 39 امتیاز بد باشد اما باید از این به بعد با سرعت بیشتری پیش برویم. 

در حال حاضر اصلا دلیلی ندارد که بخواهیم به این که قرار است چه اتفاقی رخ دهد فکر کنیم. ما هنوز سری آ و لیگ اروپا را داریم و می‌توانیم قدرت خودمان را در این مسابقات نشان دهیم. از انتقادها ناراحت نیستیم چون عملکردمان در چهار سال اخیر باعث شده است که مردم انتظار بیشتری در لیگ قهرمانان و جام حذفی ایتالیا از ما داشته باشند.»

دیدگاه‌ها