کد خبر : 1994616 | 25 دی 1402 ساعت 10:44 | 44.3K بازدید | 37 دیدگاه

اولین انتقال مهم نیم فصل

پهلوان به اهواز برگشت: سلام فولاد

احسان پهلوان با عقد قرارداد رسمی و 1.5 ساله به عضویت فولاد خوزستان در آمد.

پهلوان به اهواز برگشت: سلام فولاد

به گزارش "ورزش سه"، فولادی‌ها که بعد از تغییرات مدیریتی جان دوباره‌ای گرفتند و در هفته‌های پایانی نیم فصل اول هم نتایج خوبی به‌دست آوردند، حالا با توپ پُر وارد نقل و انتقالات زمستانی شده‌اند و برای تقویت تیم خود اقدام کرده‌اند.

در این خصوص مدیرعامل جدید فولاد که چند هفته‌ای است کار خود را در این باشگاه شروع کرده، با نظر ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی قرمزپوشان برای جذب بازیکنان مورد نظر فعالیت‌هایش را جلو می‌برد و در اولین گام موفق شده با ستاره پیشین سپاهان به توافق برسد.

احسان پهلوان ستاره‌ای که در نیم فصل اول پیراهن سپاهان را برتن داشت، بعد از اخذ رضایت‌نامه از باشگاه اصفهانی، با رضاییان توافق کرد و قراردادی به مدت 1.5 سال را به امضا رساند تا اولین خرید فولاد در نقل و انتقالات زمستانی لقب بگیرد.

1978881
باشگاه فولاد خوزستان با این پوستر انتقال رسمی احسان پهلوان را اعلام کرد.

پهلوان که در گذشته نیز پیراهن فولاد خوزستان را برتن کرده، حالا بار دیگر به جمع قرمزهای اهوازی ملحق می‌شود. او علاوه‌بر فولاد و سپاهان، سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و ذوب‌آهن را هم در کارنامه دارد و با شروع تمرینات کارش را در اهواز دنبال خواهد کرد.

حضور پهلوان در فولاد به‌عنوان یک بازیکن باتجربه بی‌شک اتفاق خوبی برای قهرمان سابق لیگ برتر محسوب می‌شود و هواداران این تیم را به آینده‌ای بهتر امیدوار می‌کند.

دیدگاه‌ها