کد خبر : 1994730 | 25 دی 1402 ساعت 17:56 | 82.5K بازدید | 108 دیدگاه

گزینه جذاب نکونام با تراکتور رفت! (عکس)

ستاره ریزنقش تراکتور همراه با کاروان این تیم به اردوی ترکیه سفر کرد.

گزینه جذاب نکونام با تراکتور رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده که یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات تابستانی تراکتور بود و در دور رفت لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت، یکی از گزینه‌های اصلی جواد نکونام در بازار زمستانی برای تقویت تیمش محسوب می‌شد، اما سرخ پوشان تبریزی اجازه انتقال این بازیکن به استقلال را ندادند و او هم در تبریز ماند.

این بازیکن که پس از پیوستن به تراکتور در 13 مسابقه لیگ برتر حضور ثابت یا تعویضی داشت و یک گل به ثمر رساند و در مسابقه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هم مقابل شارجه امارات به میدان رفت، در لیست نقل و انتقالاتی جواد نکونام قرار داشت، اما تراکتور به این بازیکن اعلام نیاز کرد تا او به اردو برود.

1979059

امیرحسین حسین‌زاده پس از اینکه بحث انتقال و بازگشتش به استقلال خیلی سریع منتفی و در تراکتور ماندنی شد، با پایان تعطیلات به تبریز سفر کرد و امروز همراه با کاروان تیمش به اردوی آنتالیا رفت تا در ترکیه آماده دور برگشت شود.

این ستاره سابق استقلال که تجربه قهرمانی همراه با این تیم را به دست آورد و پس از آن به شارلروا بلژیک رفت، در نیم‌فصل اول نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت برای تراکتور بدرخشد، اما امیدوار است در دور برگشت نمایش قابل رضایت برای خود و تیمش را ارائه کند.

دیدگاه‌ها