کد خبر : 1994766 | 25 دی 1402 ساعت 19:44 | 41.8K بازدید | 27 دیدگاه

می‌دانم دوست دارید بدانید چه گفتم، اما کنجکاو نباشید

مخفی‌کاری سون هیونگ مین مقابل خبرنگاران ایرانی!

ستاره تیم ملی کره جنوبی از به زبان آوردن جملاتی در مورد صحبت‌هایش در حلقه اتحاد تیم کره اجتناب کرد.

مخفی‌کاری سون هیونگ مین مقابل خبرنگاران ایرانی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های کره و بحرین در حالی با پیروزی سه گله ببرهای تائجو به پایان رسید که باتوجه به تقابل احتمالی کره و ایران در مرحله یک چهارم نهایی، خبرنگاران ایرانی هم حضور پررنگی در استادیوم جاسم بن حمد برای تماشای بازی کره داشتند و بعد از بازی هم در میکسدزون تلاش کردند با بازیکنان کره صحبت کنند.

سون هیونگ مین بعد از پیروزی مقابل بحرین در میکسدزون گفت: من مقابل بحرین بازی کرده بودم و انتظار داشتم بازی امروز آسان نباشد. شرایط سخت‌تر شد، زیرا پارک یونگ وو و کیم مین جائه تنها 12 دقیقه پس از شروع بازی کارت زرد دریافت کردند. پیروزی مهمی است. بازی سختی بود، اما افتخار می‌کنم که بازیکنان با توانایی‌های فردی خود بر آن غلبه کردند. امیدوارم بتوانیم به حرکت خود ادامه دهیم، زیرا در ابتدا شروع خوبی داشته‌ایم.

سون در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی اظهار داشت: این یک شبیه‌سازی نبود. من سعی می‌کردم بدوم و به کسی ضربه نزنم، بنابراین در حالی که از بازیکن حریف دوری می‌کردم، زمین خوردم. البته ما باید دریافت کارت زرد را به خوبی مدیریت کنیم. چیزی که بازیکنان نمی‌خواهند شرایطی است که تیم با 10 نفر بازی کند.

1975976

نکته جالب اینکه پس از پایان بازی، بازیکنان به صورت دایره‌ای دور هم جمع شدند و با رهبری سون هیونگ مین مدتی صحبت کردند و این موضوع مورد سوال خبرنگاران قرار گرفت. کاپیتان کره در این باره گفت: من چیز زیادی نگفتم. ممکن است در مورد مکالمات بین بازیکنان کنجکاو باشید، اما من نمی‌خواهم آن قسمت را بگویم. دلیل اینکه ما نیاز به دور هم جمع شدن داریم رسیدن به یک هدف است. بسیاری از مردم خواهند فهمید. بازیکنان در بین خود اوقات خوبی را سپری می‌کنند.

سون هیونگ مین، یک بازیکن در کلاس جهانی، نه تنها در کره بلکه در سراسر آسیا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. وی در این خصوص توضیح داد: هیچ فشاری وجود ندارد. خوب است که توجه زیادی را به خود جلب کنید. به این دلیل است که من به عنوان یک بازیکن توانایی‌های خوبی دارم و می‌توانم شادی را به ارمغان بیاورم اما همیشه می‌خواهم بیشتر نشان دهم، اما تیم مهمتر است و فوتبال ورزشی است که در آن بیشتر به این فکر می‌کنم که چگونه می‌توانم به تیم شادی بیاورم تا اینکه چقدر می‌توانم سرگرمی نشان دهم.

دیدگاه‌ها