کد خبر : 1994783 | 25 دی 1402 ساعت 20:47 | 16.5K بازدید | 5 دیدگاه

آلگری:

آخرین باری که با این تیم بازی کردیم خوش نگذشت!

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوننتوس، معتقد است که ساسولو حریف خطرناکی برای تیمش در سری‌آ است.

آخرین باری که با این تیم بازی کردیم خوش نگذشت!

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری‌‌ها در هفته‌های اخیر در فرم عالی بوده‌اند و در پنج بازی اخیر متوالی خود در سری‌آ و کوپا ایتالیا پیروز شده اند. آنها به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافته‌اند، جایی که آنها به مصاف لاتزیو خواهند رفت و توانسته‌اند فشار دو امتیازی را بر اینتر، صدرنشین لیگ، حفظ کنند. 
با توجه به زمان‌بندی، یوونتوس آخرین بازی دور بیستم سری آ را برگزار می‌کند، به این معنی که در حال حاضر پنج امتیاز کمتر از اینتر دارد. آخرین بار در لیگ این تیم مقابل ساسولو شکست خورده بود.

آماده‌سازی یوونتوس قبل از رویارویی با ساسولو ؟
"تیم مثل همیشه خوب کار کرد، ما اهمیت بازی فردا را می‌دانیم. بار قبل شب خوبی مقابل ساسولو نبود، آنها تیمی با ویژگی‌های فنی عالی از نظر فردی و تیمی خوب هستند. فردا باید کمی دقیق باشیم."

مصدومیت آدرین رابیو و فدریکو کیه‌زا؟
"رابیو خوب است، کیه‌زا نیز بهبود یافته و در گزینه‌ها خواهد بود. شرایط صبح فردایشان در تصمیم‌گیری مهم خواهد بود، من ارزیابی خواهم کرد که آیا رابیو از دقیقه اول بازی کند یا نه و سپس باید به دفاع فکر کنم."

1979120

برنامه برای خط حمله؟
"باید ببینم ایلدیز حالش چطور می‌شود، میلیک هم، اما ولاهوویچ خوب است. مویزه کین امروز صبح MRI انجام داد و به بازی می‌رسد."

با اشاره به دستاوردهای کارلو آنچلوتی در رئال مادرید، از آلگری پرسیده شد که برای سرمربیگری یوونتوس چه ویژگی‌هایی لازم است؟
"صحبت کردن در مورد این مشکل است. آنچلوتی خوب بود و من به او تبریک گفتم. گاهی اوقات وقتی از من می‌پرسند چطور مربی شویم و می‌گویم که نمی‌دانم."

رسیدن به صدر جدول؟
"می‌دانیم که فردا مسابقه مهمی است، هنوز امتیازات زیادی برای صعود به لیگ قهرمانان باقی مانده است. بیایید فردا بازی کنیم، ببینیم چه می‌کنیم و سپس به لچه فکر می‌کنیم. ایده این است که قدم به قدم پیش برویم."

بازار نقل و انتقالات ژانویه؟
"من هرگز در مورد آن در مورد بازار نقل و انتقالات اظهار نظر نکرده‌ام، به خصوص اکنون که اولویت ما بازی کردن با همین تیم است."

دیدگاه‌ها