کد خبر : 1994833 | 26 دی 1402 ساعت 08:00 | 22.2K بازدید | 15 دیدگاه

در مدح ستاره این روزهای مادرید!

وقتی صحبت از موفقیت در فوتبال می‌شود همه نگاه‌ها به بازیکنان برتر تیم یا عملکرد ویژه سرمربی خیره می‌شود.

در مدح ستاره این روزهای مادرید!

به گزارش "ورزش سه" آنچه این روزها رئال مادرید را تبديل به تیمی قدرتمند و موفق کرده موفقیت چشمگیر کسی نیست جز فلورنتینو پرز.

مدیری که با درایت در بحبوحه کرونا و ضررهای مالی وارده به باشگاه توانست تراز مالی مثبت را حفظ کند، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را بازسازی کند، دوران پسا رونالدو را مدیریت کند و استعدادهای درجه یک جهان همچون وینیسیوس و بلینگام را جذب کند و در نهایت، تیم را از حواشی دور نگه دارد.

1800989
دون فلورنتینو بالاخره از سانتیاگو برنابئوی بزرگ رد شد و به پرافتخار ترین رئیس تاریخ رئال تبدیل شد (33 جام)

البته که خطا جزئی لاینفک در امر مدیریت است و پرز هم اشتباهاتی داشته، از جمله سپردن سکان تیم به دست مربیانی همچون لوپتگی و سولاری و پرداختن بیش از حد به پروژه جذب امباپه که باعث از دست رفتن جذب هالند شد.

بولت پرسپولیساما موفقیت‌های پرز بسیار چشمگیرتر بوده‌اند
خروج بازیکنان ناکارآمد همچون هازارد و ماریانو دیاز و جایگزین کردن آنها با بازیکنان جوان و آینده‌دار مهر تاییدی است بر عملکرد تحسین‌برانگیز پرز.

1955735

بولت پرسپولیسبی‌شک در بارسلونا عکس موضوع فوق مشهود است؛ جایی که تصمیم‌های غلط مدیریت قبلی و فعلی تیم را به ورطه ورشکستگی کشانده‌.

1976139

از جمله اشتباهاتی که می‌توان به آنها اشاره کرد: ناتوانی در حفظ ستاره‌هایی همچون مسی و نیمار، خریدهای ناموفقی از جمله دمبله و کوتینیو، کنار گذاشتن استعدادهای لاماسیا، تمدید با بازیکنان مسن و ناکارآمد، واگذاری سکان هدایت تیم به مربیانی که با فلسفه بارسلونا ناآشنا هستند، نمونه‌های پررنگی محسوب می‌شوند و نهایتاً ایجاد حواشی از جمله ماجرای نگریرا باعث شده نتایج اخیر را شاهد باشیم.

1976552

همه این موارد باعث شده ابتکار عمل از دست مدیریت باشگاه خارج شود و لاپورتا راهی جز دنبال کردن پروژه پرسود سوپرلیگ که عاملیت اصلی آن رقیب دیرینه بارسلوناست نداشته باشد.

دیدگاه‌ها