کد خبر : 1995034 | 26 دی 1402 ساعت 19:23 | 34.6K بازدید | 9 دیدگاه

بعد از صحبت با مدیرعامل صنعت نفت بیانیه می‌دهم

شفر و تکذیب یک مصاحبه: تا امشب صبر کنید!

وینفرد شفر با اشاره به حواشی پیش آمده درباره حضورش در صنعت نفت آبادان یک استوری اینستاگرامی را منتشر کرد.

شفر و تکذیب یک مصاحبه: تا امشب صبر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آلمانی سابق استقلال که با مدیران صنعت نفت آبادان برای برعهده گرفتن سرمربی این تیم به توافق رسیده بود، به خاطر مصاحبه‌ای که چند سال قبل انجام داده، حالا نمی‌تواند به ایران بیاید.

بعد از حواشی اخیر امروز یکی از رسانه‌های ایرانی مصاحبه‌ای از وینفرد شفر منتشر کرد که از قول سرمربی آلمانی نوشته شده بود از باشگاه صنعت نفت آبادان شکایت خواهد کرد و غرامت می‌گیرد. با گسترده شدن بازتاب این مصاحبه، شفر یک استوری در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و نسبت به ماجرا واکنش نشان داد.

شفر در ابتدا ضمن تکذیب مصاحبه خود با رسانه داخلی ایران نوشت: «من هیچ مصاحبه‌ای در مورد صنعت نفت آبادان درباره اتفاق تاسف‌بار رسانه‌ای در هفته گذشته نداشتم. پس لطفا به رسانه‌ها توجه نکنید.»

سرمربی آلمانی سابق استقلال در ادامه متن خود اعلام کرد: «هفته گذشته گفت و گوی بسیار خوبی با رئیس محترم باشگاه داشتم. ما به توافق رسیدیم و امشب یک گفت و گوی دیگر با او خواهم داشت. بعد از آن من بیانیه خواهم داد.»

باید منتظر ماند و دید چه اتفاقات جدیدی درباره تفاهم‌نامه‌ای که میان باشگاه صنعت نفت آبادان و وینفرد شفر وجود دارد، رخ خواهد داد.

1979431

دیدگاه‌ها