کد خبر : 1995084 | 27 دی 1402 ساعت 04:44 | 33K بازدید | 27 دیدگاه

فاطمی: جدایی یحیی ناباورانه بود؛

برانکو برای پرسپولیس از مورینیو بهتر است!

فراز فاطمی می‌گوید مدیران پرسپولیس باید با تمرکز کامل مذاکره با برانکو ایوانکوویچ را دنبال کنند تا این سرمربی پیشنهاد سرخ‌ها را بپذیرد.

برانکو برای پرسپولیس از مورینیو بهتر است!

به گزارش ورزش سه، فراز فاطمی که سابقه حضور در تیم‌های پرسپولیس و استقلال را در کارنامه خود دارد و در زمان حضور بلاژویچ و برانکو ایوانکوویچ نیز در تیم ملی ایران حضور داشت، امروز در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص شرایط پرسپولیس و جدایی یحیی گل‌محمدی صحبت کرد. او همچنین در بخشی از صحبت‌های خود به تمجید از شرایط تیم ملی پرداخت و شانس ایران را برای قهرمانی جام ملت‌های آسیا بالا دانست.

بولت سرشاخهصحبت‌های فاطمی را در ادامه می‌خوانید:

بولت زیر مجموعهجدایی یحیی از پرسپولیس؟
قبل از هر مسئله‌ای باید از آقای گل‌محمدی بابت زحماتی که در این سال‌های برای پرسپولیس کشیده، تشکر کنیم. ایشان نتایج فوق‌العاده‌ای با پرسپولیس گرفت و زحمتات زیادی کشید. من به نوبه خودم به ایشان خسته نباشید می‌گویم. آقای گل‌محمدی کارنامه قابل قبولی در پرسپولیس داشتند اما جدایی‌شان ناباورانه بود؛ در هر صورت فوتبال در همه قسمت‌ها غیرقابل پیش‌بینی است و ما فوتبالی‌ها به این اتفاقات عادت کرده‌ایم. در حال حاضر مدیران پرسپولیس باید سریعا یک جایگزین که در شان تیم بزرگ پرسپولیس باشد، پیدا کنند تا موفقیت‌های پرسپولیس را ادامه بدهد.

بولت زیر مجموعهمذاکره جدی پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ؟
من افتخار این را داشتم که در دوره بلاژویچ که آقای برانکو در تیم حضور داشت، با ایشان کار کنم. من از نزدیک با خصوصیت اخلاقی آقای برانکو آشنا هستم و تمرینات‌شان را هم در پرسپولیس دنبال می‌کردم و احساس می‌کنم از هر نظر بهترین گزینه برای پرسپولیس هستند. ایشان جزو مربیانی است که فوتبال ایران را به بهترین شکل می‌شناسد و می‌تواند مثل گذشته در پرسپولیس موفق باشد. او در دوره گذشته هم تیمی را تحویل گرفت که در همه پست‌ها و از هر نظر مشکل داشت اما توانست تیم را به قهرمانی برساند.

1973860

بولت زیر مجموعهگزینه‌های ایرانی برای هدایت پرسپولیس؟
سرمربیان ایرانی خیلی خوبی داریم و همه در حال پیشرفت هستند اما پرسپولیس در ۶-۷ سال گذشته قهرمانی‌های زیادی آورده و توقعات بالا است و احتمال دارد فشار بسیار زیادی روی سرمربی ایرانی باشد. با این شرایط احساس می‌کنم بهترین گزینه برانکو است. حتی اگر شرایط مورینیو و برانکو را هم برای هدایت پرسپولیس مقایسه کنید، باز هم برانکو می‌تواند موفق‌تر باشد (با خنده). برانکو به خوبی پرسپولیس و شرایط فوتبال ایران و خصوصیات بازیکنان و مدیران را می‌شناسد و مورد قبول هواداران، بازیکنان و فوتبال ایران است و حتی اگر مربی خارجی دیگری هم جذب شود، هر چقدر هم بزرگ باشد، درصد موفقیتش پایین است.

بولت زیر مجموعهپلن بی پرسپولیس در صورت عدم حضور برانکو و احتمال سرمربیگری اوسمار؟
در هیئت مدیره پرسپولیس افراد بزرگی حضور دارند که می‌توانند بهترین تصمیم را بگیرند. در خصوص حضور اوسمار من برای کوتاه مدت با این موضوع موافقم اما در بلندمدت فکر نمی‌کنم برای پرسپولیس نتیجه بیاورد. مدیریت پرسپولیس، نیاز به مربی‌ای دارد که کاریزمای اداره این تیم بزرگ را داشته باشد و کار هر کسی نیست. انشاالله مدیران پرسپولیس تلاش کنند که برانکو را بیاورند تا به بهترین شکل به موفقیت‌هایش ادامه بدهد.

بولت زیر مجموعهتقویت پرسپولیس در نیم فصل؟
پرسپولیس در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد اما در چند پست باید تقویت شود. این تیم قطعا به یکی دو مهاجم بین‌المللی خیلی خوب نیاز دارد و من از اول فصل هم بارها به این موضوع اشاره کرده‌ام. پرسپولیس همچنین نیاز به یک دفاع وسط هم دارد و باید یک جایگزین برای مرتضی پورعلی‌گنجی جذب شود. اما در سایر پست‌ها بازیکنان باکیفیتی حضور دارند که سال‌هاست در کنار یکدیگر بازی می‌کنند و به خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند. پرسپولیس در لیگ هم در بحث مالکیت توپ جزو بهترین‌ها بود، چون بازیکنان یک ضرب دو ضرب یکدیگر را به خوبی پیدا می‌کنند.

1979518

بولت زیر مجموعهشرایط تیم ملی و پیروزی برابر فلسطین؟
خدا را شکر تیم ملی توانست در بازی اول نتیجه خوبی بگیرد. فلسطین تیم سختکوشی بود و لایه‌های دفاعی ایجاد کرده بود و فیزیکی بازی می‌کردند اما گل زودهنگامی که زدیم، اجازه نداد بازی گره بخورد. فقط ما باید این بازی را به بهترین شکل آنالیز کنیم تا چند موقعیتی را که به فلسطین دادیم، به سایر رقبا و تیم‌های بزرگی که با آنها روبرو می‌شویم، ندهیم و بازی به بازی با برد پیش برویم.

بولت زیر مجموعهشانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها؟
تیم ملی جزو ۴-۳ گزینه‌ای است که شانس بالایی برای قهرمانی دارد. ما بازیکنانی داریم که ده سال است کنار یکدیگر بازی می‌کنند و بین‌المللی هستند. حضور آقای قلعه‌نویی هم با توجه مدیریت و تجربه خوب ایشان، یک اتفاق مثبت است. ایشان می‌تواند به بهترین شکل به بازیکنان بازی بدهد و همانطور که در بازی اول هم دیدیم، ترفند خوبی را به کار بردند که حریفان نتوانند ترکیب اصلی را بشناسند. جام ملت‌ها یک تورنمنت بزرگ است و در این شرایط باید بتوانیم به تناوب از تمام بازیکنان استفاده کنیم تا شرایط بدنی همه بازیکنان برای هر بازی ایده‌آل باشد. فکر می‌کنم این حرکت خردمندانه‌ای بود که آقای قلعه‌نویی در بازی اول انجام داد تا هم حریفان نتوانند به ترکیب اصلی پی ببرند و هم بدن‌ بازیکنان حفظ می‌شوند تا در ادامه تحلیل نروند.

دیدگاه‌ها