کد خبر : 1995123 | 27 دی 1402 ساعت 00:25 | 37.4K بازدید | 30 دیدگاه

شوکه کننده: بازیکنان بارسا ژاوی را نمی‌خواهند!

بخشی از بازیکنان بارسلونا علیه ژاوی هرناندز، سرمربی تیم، قرار گرفته‌اند که آینده او را در باشگاه به خطر می‌اندازد.

شوکه کننده: بازیکنان بارسا ژاوی را نمی‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، برخی از بازیکنان بارسلونا از سرمربی خود راضی نیستند و شروع به زیر سوال بردن رویکرد و تصمیم گیری او کرده‌اند. گفته می‌شود که بخشی از تیم به زحمت به حرف‌های ژاوی در تمرینات گوش می‌دهند، اگرچه این سرمربی جوان معتقد است که هنوز از حمایت کامل بازیکنانش برخوردار است.

طبق گزارشات ESPN، اختلاف درون تیم پس از بازی مقابل آلمریا در لالیگا و در ماه دسامبر آغاز شد، جایی که باشگاه به نحوی موفق شد یک برد دشوار 3-2 کسب کند. سرمربی سابق السد به بدترین شکل بین دو نیمه، زمانی که بازی 1-1 بود، با بازیکنانش برخورد کرد و بر سر آنها فریاد کشید که مورد پسند برخی از ستاره‌های بارسا قرار نگرفت.

علیرغم از دست دادن اعتماد بخشی از تیم، ژاوی همچنان از حمایت مدیر ورزشی دکو و رئیس باشگاه خوان لاپورتا برخوردار است که با وجود عملکرد ناهماهنگ تیم در فصل جاری به توانایی‌های او ایمان دارند. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی و سابق بارسا، اخیراً پس از شکست تحقیرآمیز 4-1 مقابل رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا، پیامی حمایتی برای کل تیم از جمله ژاوی ارسال کرد.

1979577

در اوایل این فصل، کاپیتان سابق بلوگرانا قرارداد جدیدی را امضا کرد که او را تا سال 2025 به عنوان سرمربی در باشگاه حفظ می‌کند.

دیدگاه‌ها