کد خبر : 1995125 | 27 دی 1402 ساعت 00:36 | 26.5K بازدید | 4 دیدگاه

قلی‌زاده بازیکن مورد علاقه مربی بیرانوند! (عکس)

علی‌قلی‌زاده در تمرین امروز تیم ملی با روحیه بالا حضور پیدا کرد.

قلی‌زاده بازیکن مورد علاقه مربی بیرانوند! (عکس)

به گزارش ورزش سه، یکی از ستاره‌هایی که هنوز فرصت حضور در میدان پیدا نکرده علی ‌قلی‌زاده است، بازیکنی که در جام جهانی 2022 عملکرد جذابی ارائه کرد تا جایی که حرکت تکنیکی او مقابل رابینسون در بازی با آمریکا ابعاد رسانه‌ای پیدا کرد و مورد توجه قرار گرفت.

قلی‌زاده با مصدومیتی که پیش از جام ملت‌ها مانع حضور او در اردوهای تیم ملی و مسابقات باشگاهی شده بود از فرم ایده‌آل دور مانده بود و در هفته‌های پیش از شروع جام ملت‌ها با نمایش قابل قبولی که در لیگ لهستان ارائه کرد در لیست تیم ملی حضور پیدا کرد اما آنطور که به نظر می‌رسید امیر قلعه نویی برای استفاده از این بازیکن با وسواس خاصی رو به رو است تا هافبک تکنیکی تیم ملی را در ایده آل‌ترین شرایط به میدان بفرستند.

بازی با هنگ‌کنگ و امارات فرصت خوبی برای قلی‌زاده خواهد بود تا با حضور در ترکیب تیم ملی فرصت درخشش با پیراهن را به دست آورد و در ادامه جام به یکی از مهره‌های کلیدی یا بازیکنی تاثیرگذار برای تغییر روند بازی تبدیل شود.

1979580

با حضور چپ پای تکنیکی و تخصصی مانند قلی زاده و در سمت دیگر بازیکنی با همین توانایی‌ها به نام مهدی قایدی تیم ملی ایران یکی از تکنیکی‌ترین و فانتزی ‌بازترین خطوط هافبک را در اختیار دارد و به خوبی می‌تواند از کناره‌های زمین استفاده کند.

علی قلی زاده در تمرین امروز با انگیزه و پرتلاش ظاهر شد و برای دقایقی با دینکا مربی‌های دروازه‌بان‌های تیم ملی به شوخی پرداخت.

دیدگاه‌ها