کد خبر : 1995135 | 27 دی 1402 ساعت 01:16 | 3.7K بازدید | 3 دیدگاه

یووه ۳-۰ ساسولو: ادامه تعقیب و گریز با اینتر

یوونتوس با درخشش دوشان ولاهوویچ با نتیجه ۳-۰ بر ساسولو غلبه کرد.

یووه ۳-۰ ساسولو: ادامه تعقیب و گریز با اینتر

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در آخرین بازی از چهارچوب هفته بیستم سری A ایتالیا، میزبان ساسولو بود و موفق شد با دبل ولاهوویچ و گل کیه‌زا به راحتی از سد این تیم بگذرد.

ویدئو: 322137

شاگردان ماسمیلیانو آلگری تیم برتر بازی در دقایق اولیه بودند، با این حال نتوانستند دروازه این تیم را تهدید کنند تا اینکه در دقیقه ۱۵ ولاهوویچ با یک شوت فوق‌العاده از پشت محوطه جریمه به طاق دروازه ساسولو، بازی را ۱-۰ کرد.

1979605

یوونتوس در ادامه به شکلی عالی بازی را کنترل کرد و هیچ موقعیتی به مهمان نداد. خود میزبان نیز توپ را در میانه میدان می‌گرداند و از اندوخته‌اش دفاع می‌کرد.

اولین موقعیت بازی در دقیقه ۳۲ رخ داد. جایی که لورینته در حرکتی خوب وارد محوطه جریمه شد و ضربه‌اش را زد اما شزنی با واکنشی زیبا توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۳۷ پس از خطای بازیکن ساسولو بر روی میرتی در سمت راست زمین، یووه صاحب یک کاشته شد. ولاهوویچ پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای خارق‌العاده به طاق دروازه، گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

1979604

در دقایق باقی مانده از نیمه اول یووه به خوبی در برابر ساسولو دفاع کرد تا بازی در ۴۵ دقیقه ابتدایی به نفع یووه رقم بخورد.

در نیمه دوم ساسولو کمی جلوتر آمد اما یوونتوس به خوبی از ۳ امتیازش دفاع می‌کرد و اجازه نزدیک شدن به دروازه شزنی را نمی‌داد. در دقیقه ۵۳ ضربه خطرناک تورسودت در محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه یووه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۳ پس از ضدحمله ساسولو، دومنیکو براردی در لبه محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که با واکنش زیبای شزنی مواجه شد.

در ادامه مانند بیشتر دقایق بازی یووه بازی را مدیریت کرد و از شدت حملات ساسولو کاست. در دقیقه ۷۶ والی وه‌آ از بالای دروازه ساسولو به بیرون رفت.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی بازی اتفاق خاص دیگری رخ نداد تا اینکه روی اشتباه بازیکن ساسولو در دقیقه ۸۹ توپ به لوکاتلی رسید. او به جای شوت زدن تصمیم گرفت توپ را به کیه‌زا در مرکز محوطه جریمه پاس دهد و سپس وینگر ایتالیایی توانست گل سوم را هم بزند.

1979601

درنهایت این دیدار با همان سوپرگل‌های ولاهوویچ و تک‌گل کیه‌زا به اتمام رسید. یووه با کسب سه امتیاز در رده دوم ۴۹ امتیازی شد و فاصله‌اش با اینتر ۵۱ امتیازی را حفظ کرد.

دیدگاه‌ها