کد خبر : 1995142 | 27 دی 1402 ساعت 01:29 | 24.9K بازدید | 5 دیدگاه

حیرت ستاره‌های یووه از ضربه آزاد ولاهوویچ! (عکس)

آرکادیوش میلیک و تیموتی وه آ، ستاره‌های یوونتوس، بعد از دیدن ضربه آزاد دیدنی دوشان ولاهوویچ روی گل دوم تیمشان به ساسولو نتوانستند تعجب خود را پنهان کنند.

حیرت ستاره‌های یووه از ضربه آزاد ولاهوویچ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در چهارچوب رقابت‌های سری آ یوونتوس موفق شد ساسولو را 3-0 در خانه شکست دهد تا علاوه بر گرفتن انتقام شکست تلخ 4-2 دور رفت که به قیمت از دست رفتن صدر جدول تمام شد، جایگاه دوم و فشار اختلاف دو امتیازی را روی اینتر صدرنشین حفظ کند. ولاهوویچ ستاره یووه در این دیدار بود و گل اول و دوم تیمش در دقایق 15 و 37 به ثمر رساند.

گل دوم یووه، روی یک ضربه آزاد دیدنی توسط ولاهوویچ به ثمر رسید. او از پشت محوطه جریمه و از سمت راست، در موقعیتی مناسب با پای چپ ضربه محکم خود را از روی دیوار دفاعی ساسولو به کنج سمت راست و بالایی دروازه حریف فرستاد. توپ دور از دست‌های دروازه‌بان رقیب که غافلگیر شده بود و بعد از برخورد با تیر افقی به گل تبدیل شد تا خیال یووه با برتری دو گله در نیمه اول راحت شود.

اتفاق جالب واکنش آرکادیوش میلیک و تیموتی وه آ روی نیمکت یووه بود که بعد از این گل نتوانستند حیرت خود را پنهان کنند و با واکنش‌هایی جالب که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرده است، به زیبایی گلی که هم‌تیمی صربستانی‌شان به ثمر رساند واکنش نشان دادند.

1979618
1979619

دیدگاه‌ها