کد خبر : 1995153 | 27 دی 1402 ساعت 08:18 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

گینه دوباره بدون ستاره وردربرمن

مورد عجیب ستاره سابق لیورپول در تیم ملی

شرایط بدنی نامناسب نبی کیتا، بازیکن سابق لیورپول، در تیم ملی هم ادامه دارد.

مورد عجیب ستاره سابق لیورپول در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، به عنوان کاپیتان تیم ملی، نبی کیتای ۲۸ ساله باید نقش بزرگی در تیم ملی گینه در جام ملت‌های آفریقا ایفا کند اما مانند وضعیتش در وردربرمن، جایی که او فقط سه بازی از هفده بازی را در دسترس بوده است، در تیم ملی گینه هم بازی نمی‌کند.

طبق گزارش‌ها، او به طور رسمی دوباره آماده بازی است. با این وجود، این هافبک عصر دوشنبه اولین بازی دور گروهی مقابل کامرون را از دست داد. در آن بازی تیمش به تساوی ۱-۱ دست یافت.

این نشانه خوبی نیست زیرا او در بازی دوستانه مقابل نیجریه و همچنین تمرین گروهی گینه، به بهانه اینکه خطر آسیب‌دیدگی تهدیدش نکند، غایب بود. حضور این بازیکن به‌عنوان تماشاگر در بازی‌های گذشته تیم ملی نشان‌دهنده آمادگی کامل او نیست. او همچنین پیش از این به دلیل بیماری و عفونت، از لیست وردربرمن خط خورده بود.

باشگاه بوندسلیگایی اکنون وضعیت کیتا را در طول مسابقات جام ملت‌های آفریقا دنبال خواهد کرد. کلمنس فریتس، مدیر ورزشی وردربرمن، قبل از رفتن کیتا به تیم ملی توضیح داده بود: «ما می‌خواهیم از نحوه عملکرد او مطلع شویم. هیچ توافقی با تیم ملی در مورد زمان بازی او وجود ندارد. برای ما مهم است که او فقط زمانی بازی کند که آماده باشد.»

و به نظر می‌رسد که هنوز اینطور نیست. دومین بازی گروهی گینه روز پنجشنبه برابر گامبیا است. هنوز مشخص نیست که آیا کیتا برای آن بازی آماده است یا خیر.

دیدگاه‌ها