کد خبر : 1995198 | 27 دی 1402 ساعت 12:13 | 39.2K بازدید | 37 دیدگاه

برای پول: ستاره برزیلی PSG را به بارسا ترجیح داد

برونو گیمارش، ستاره برزیلی نیوکسل، حاضر نیست برای حل مشکلات مالی بارسلونا صبر کند و به زودی راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.

برای پول: ستاره برزیلی PSG را به بارسا ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از مدت‌ها قبل شرایط گیمارش را زیر نظر داشت و درخشش او در ترکیب نیوکسل باعث شده بود که مدیران این باشگاه علاقه زیادی به جذب او داشته باشند. 

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که این علاقه دو طرفه است و او هم مشتاق است که هرچه زودتر پیراهن این تیم را به تن کند. حتی گفته شده بود که بند فسخ ویژه‌ای برای بارسا در قرارداد او گنجانده شده که مبلغش از بند فسخ اصلی برای سایر باشگاه‌ها کمتر است. 

اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط به صورت کلی فرق کرده است. روزنامه اسپورت خبر داده پاری سن ژرمن در یک قدمی به خدمت گرفتن این ستاره برزیلی است و او به یکی از گزینه‌های مورد علاقه لوئیس انریکه تبدیل شده است. 

1975299

این بازیکن تصمیمی ندارد که برای بهبود شرایط مالی باشگاه بارسلونا صبر کند و این موضوع را به اطلاع آنها رسانده و ترجیح داده است که هرچه زودتر نیوکسل را ترک کند و به تیمی بزرگ‌تر ملحق شود تا فرصت نمایش توانایی‌هایش و البته کسب درآمد بیشتر را داشته باشد.

این خبر بسیار بدی برای بارسلوناست که به جذب گیمارش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده امیدوار بود و حالا باید به دنبال گزینه دیگری به جای این بازیکن باشد.

دیدگاه‌ها