کد خبر : 1995209 | 27 دی 1402 ساعت 12:54 | 26K بازدید | 39 دیدگاه

مسئله استراماچونی را با موارد مشابه دیگر تیم‌ها مقایسه کنید

کنایه غیرمستقیم عضو هیئت مدیره استقلال به پرسپولیس

فرشید سمیعی می‌گوید که برای بحث خروج ارز از کشور و برگزاری اردوهای خارجی، استقلال مورد ظلم قرار می‌گیرد.

کنایه غیرمستقیم عضو هیئت مدیره استقلال به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای برگزاری اردوی خارجی، با دو پیشنهاد مواجه شده است اما حضور در خارج از کشور به تصمیم جواد نکونام بستگی دارد و سرمربی آبی‌ها نیز پیش از این اعلام کرده بود که تا زمانیکه این تیم بازیکن جدیدی جذب نکند، در تورنمنت خارج از کشور حضور پیدا نخواهد کرد.

فرشید سمیعی شب گذشته مهمان برنامه مجله فوتبال شبکه خبر سیما بود و به سوالات مختلف پاسخ داد. در بخشی از این برنامه و زمانیکه مجری درخصوص اردوی خارجی آبی‌ها پرسید و اینکه با شرکت استقلال در این اردو، شاهد خروج ارز از کشور خواهیم بود، عضو هیئت مدیره این باشگاه پاسخ جالبی داد.

سمیعی گفت: «متاسفانه امکانات داخل کشور برای برگزاری یک اردوی مختص باشگاه حرفه‌ای مناسب نیست. در کل هر وقت اینگونه ماجراها به استقلال می‌رسد مشکلات ارزی مطرح می‌شود ولی در مورد سایر تیم‌ها مطرح نیست.»

در ادامه نیز عضو هیئت مدیره آبی‌ها کنایه غیرمستقیمی به پرسپولیس زد. در روزهایی که بحث بازگشت برانکو به ایران داغ شده، هواداران استقلال این موضوع را با دوره استراماچونی مقایسه کرده و اعتقاد دارند در آن برهه مخالفت‌هایی از سوی برخی ارگان‌ها صورت گرفت تا مربی ایتالیایی به ایران برنگردد.

استقلالی‌ها مدعی هستند در برهه‌ای که استراماچونی در پایان لیگ نوزدهم قصد بازگشت به تیم را داشت و حتی احمد سعادتمند، مدیرعامل وقت آبی‌ها به صورت رسمی آن را در کانال باشگاه اعلام کرده بود، قانون عدم جذب مربی خارجی از جمله سنگ اندازی‌هایی بوده که در راه حضور دوباره این سرمربی روی نیمکت آبی پوشان به وجود آمده است.

سمیعی نیز شب گذشته در بخشی از صحبت‌هایش به صورت غیرمستقیم به ماجرای تسویه حساب مالیاتی برانکو و بازگشت او به ایران و هزینه‌های ارزی کنایه زد و گفت: «مثال این مسئله (مطرح شدن بحث مشکلات ارزی برای استقلال) ماجرای استراماچونی است. حالا همین مسئله را با ماجرای مشابه دیگر تیم‌ها مقایسه کنید که استقلال همیشه در اینگونه موارد مظلوم واقع شده است.»

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان گفت: البته من موافق هستم و اگر امکانات اردویی داخل کشور فراهم باشد استقلال هم دوست دارد در داخل کشور، اردوهایش را برگزار کند.

دیدگاه‌ها