کد خبر : 1995294 | 27 دی 1402 ساعت 17:25 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

برای انتخاب سرمربی تیم ملی یارکشی کردند

پیمان اکبری به وضعیت این روزهای تیم ملی والیبال ایران واکنش نشان داد.

برای انتخاب سرمربی تیم ملی یارکشی کردند

به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان، بعد از پیروزی ارزشمند این تیم مقابل پاس گرگان گفت: "به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. تیم پاس گرگان و کادر فنی و بازیکنانش بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند، چون تیم خوبی هستند. بازیکنان پیکان هم بازی خوبی از خود ارائه کردند و تمام برنامه‌های کادر فنی را در زمین به خوبی پیاده کردند. با روحیه خوبی بازی کردیم. بازی رفت را در گرگان به این تیم واگذار کرده بودیم، چون تیم حریف خیلی بهتر از ما ظاهر شده بود. امروز توانستیم آن نتیجه را جبران کنیم. این بازی در جدول هم برای ما خیلی مهم بود؛ البته همه بازی‌ها همین شرایط را دارند. تلاش می‌کنیم رفته‌رفته پیکان واقعی را به نمایش بگذاریم. برای پاس آرزوی موفقیت می‌کنم."

اکبری ادامه داد: "نیم فصل دوم برای ما متفاوت پیش می‌رود، چون شرایط تیمی ما بهتر شده است. هم شناخت ما نسبت به بازیکنان بیشتر شده است و هم بازیکنان شناخت خوبی از ذهنیت کادر فنی پیدا کرده‌اند. از طرفی هماهنگی خوبی بین بازیکنان ایجاد شده است و از این بابت باید از مدیریت باشگاه یعنی دکتر مددی و همکارانش که برای ما زحمت می‌کشند تشکر کنم. برای موفقیت یک تیم باید سه فاکتور اصلی با هم هماهنگ باشند؛ مدیریت، بازیکن و کادر فنی که خدا را شکر این شرایط در تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و با این شرایط عملکرد خوب تیمی ما هم بهتر می‌شود."

1944927

سرمربی پیکان درباره شایعاتی که اخیرا پیرامون این تیم مطرح شد گفت: "درمورد خبرهای حاشیه‌ای که اخیراً درمورد باشگاه پیکان منتشر شده است هم باید بگویم همه تیم‌ها مشکلاتی دارند و اینگونه نیست که تیمی بدون مشکل باشد. چیزی که من از دکتر مددی می‌دانم این است که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که مشکلات در کمترین حد خود به چشم بیایند. درمورد وعده‌های غذایی هم باید بگویم که طبیعی است بالاخره یک یا دو وعده غذای معمولی هم در منوی غذایی تیم وجود داشته باشد، اما دوست نداریم وارد مسائل حاشیه‌ای شویم. مدیریت باشگاه تمام تلاشش را می‌کند که بهترین امکانات را در اختیار تیم ما قرار دهد که با روحیه و انرژی بیشتری در مسابقات ظاهر شویم."

پیمان اکبری درباره وضعیت نابسمان تیم ملی نیز توضیح داد: "درخصوص گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال هم باید بگویم که مسئولان فدراسیون با تمام وجود پیگیر هستند که اتفاقات خوبی رخ دهد، اما شاید در نوع جذب مربی از ابتدا اشتباهاتی وجود داشت. به هر حال قرار نیست 30-40 نفر درمورد مربی اظهارنظر کنند. می‌توانستیم چند گزینه خوب را خیلی زودتر از اینها به صورت مخفی داشته باشیم و با آنها مذاکره کنیم. در روزهای اخیر گویا گروه‌بندی و یارکشی شده بود و هر دسته از یک مربی خاص حمایت می‌کرد. در مجموع شرایط برای فدراسیون ما سخت‌تر شده است و باید تصمیم اساسی گرفته شود."

دیدگاه‌ها