کد خبر : 1995348 | 27 دی 1402 ساعت 21:32 | 59.1K بازدید | 42 دیدگاه

افشاگری از بارسا: بازیکنانی که با ژاوی مشکل دارند

سایت اتلتیک در گزارشی از برخی از بازیکنان ناراضی در بارسلونا اسم برده است.

افشاگری از بارسا: بازیکنانی که با ژاوی مشکل دارند

به گزارش "ورزش سه"، با ادامه بحران بارسلونا اخبار و گزارش‌های زیادی درباره وضعیت این تیم و کادر فنی منتشر می‌شود. در جدیدترین گزارش، اتلتیک در مورد وضعیت برخی بازیکنان ادعاهایی داشته است.

بر اساس این خبر، یکی از بازیکنان ناراضی در ترکیب ژاوی، آندریاس کریستنسن است. مدافع دانمارکی از اینکه وقتی همه بازیکنان خط دفاع آماده هستند، او اولین نفری است که از ترکیب اصلی کنار گذاشته می‌شود ناراحت و ناراضی است. کریستنسن احساس می‌کند مستحق فرصت‌های بیشتری در ترکیب اصلی است و می‌تواند نمایش‌های خوبی در خط دفاع آبی‌اناری‌ها ثبت کند.

1979864

یکی دیگر از معضلات بارسلونا سمت راست خط دفاع است. در ابتدای فصل، ژول کنده به ژاوی گفت که دوست ندارد در پست دفاع راست بازی کند. این باعث شد که آرائوخو بیشتر در پست دفاع راست بازی داده شود، اما آرائوخو هم در نهایت از این موضوع شکایت کرد. این دو بازیکن هر دو می‌خواهند در وسط دفاع باشند و از اینکه ژاوی آنها را در دفاع راست قرار می‌دهد شاکی هستند.

بازیکن دیگری که در حال حاضر احساس خوبی در بارسلونا ندارد، رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی تیم است. لواندوفسکی احساس می‌کند که موقعیت او در باشگاه و رابطه‌اش با ژاوی اخیراً به طور قابل توجهی تغییر کرده است. اعضای کادرفنی ژاوی از عملکرد لوا و ناکامی او در گلزنی ناامید شده‌اند و از شرایطی که او در باشگاه دارد ناراضی هستند.

1979862

همه این اتفاقات و عوامل دیگر باعث شده که بارسلونا در بحران فرو برود. مدیران همچنان معتقدند باید تا آخر فصل برای ارزیابی ژاوی صبر کنند، اما این باور در حال افزایش است که ژاوی آن مربی‌ای که انتظار می‌رفت نیست و دیگر آن اعتماد فصل قبل را به او ندارند.

دیدگاه‌ها