کد خبر : 1995383 | 28 دی 1402 ساعت 00:17 | 34.2K بازدید | 7 دیدگاه

برایان برابی:

آژاکس را به منچستریونایتد ترجیح دادم!

برایان برابی، ستاره آژاکس، فاش کرد که علی‌رغم تماس اریک تن‌هاخ، انتقال به منچستریونایتد را در سال 2022 رد کرده است.

آژاکس را به منچستریونایتد ترجیح دادم!

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش هلندی در سال 2021 از آژاکس به لایپزیش رفت، اما تنها پس از شش ماه دوباره به صورت قرضی به تیم سابقش بازگشت. در شروع فصل 23-2022 او دوباره قراردادش را با آژاکس دائمی کرد.

حالا این مهاجم 21 ساله درباره زمانی صحبت کرده است که اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، شخصاً با او تماس گرفت تا وی را متقاعد کند که از لایپزیش به شیاطین سرخ بپیوندد، اما او تصمیم گرفت پیشنهاد سودآورتر را رد کند و به هلند بازگردد.

این بازیکن در گفت‌وگو با تلگراف گفت: "اریک تن‌هاخ با من تماس گرفت و گفت که در یونایتد می‌توانم چند برابر حقوق آژاکس خود را دریافت کنم. اما تصمیم ما روشن بود. منچستریونایتد می‌خواست من را داشته باشد، اما من اصرار داشتم که به آژاکس برگردم. برای اینکه این امکان وجود داشته باشد، مدیر برنامه‌ام، خوزه فورتس رودریگز، حتی درصد زیادی از بند فروش را کنار گذاشت."

1979926

میرر اخیرا گزارش داد که سرمربی یونایتد به دنبال گزینه هایی برای تقویت خط حمله تیمش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و هنوز هم برابی را به عنوان یک هدف احتمالی می‌بیند. این بازیکن جوان در فصل جاری از فرم خوبی برخوردار بوده و در تمامی رقابت‌ها برای آژاکس 13 گل در 25 بازی به ثمر رسانده است.

شایعاتی هم مبنی بر علاقه شیاطین سرخ به بازیکنانی چون کریم بنزما و وینیسیوس جونیور مطرح شده است، اما به دلیل وضعیت مالی ضعیف باشگاه، هیچ‌یک از این انتقال‌ها به احتمال زیاد محقق نخواهد شد.

دیدگاه‌ها