کد خبر : 1995394 | 28 دی 1402 ساعت 00:45 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره محروم یووه از جلسه روانکاو می گوید

نیکولو فاجولی، هافبک محروم یوونتوس، پس از اولین جلسه‌اش با روانشناس، درباره وضعیتش صحبت کرد.

ستاره محروم یووه از جلسه روانکاو می گوید

به گزارش "ورزش سه"، هافبک ۲۲ ساله ایتالیایی اولین بازیکنی بود که در رسوایی شرط‌بندی سری آ در تابستان درگیر اتهامات شد و درنهایت به دادستان اعتراف کرد که روی بازی‌های فوتبال شرط‌بندی غیرقانونی کرده است.

در ادامه او به مدت هفت ماه از میادین محروم شد که او را تا اواخر ماه مه ۲۰۲۴ از ترکیب یوونتوس دور خواهد کرد. با اینکه این ضربه بزرگی برای اوست، اما برای بازگشت اشتیاق زیادی دارد.

فاجولی که ۱۲۵۰۰ یورو نیز جریمه شده، برای درمان اعتیاد به شرط‌بندی اقدام کرده است و علاوه‌بر حضور در جلسات روانشناسی، باید حداقل ۱۰ بار در انظار ظاهر شود و با دیگران در مورد مضرات شرط‌بندی صحبت کند. یوونتوس اخیرا قرارداد او را تا ژوئن ۲۰۲۸ تمدید کرده تا از هافبکش حمایت کند.

1979943

او در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از به اتمام رسیدن اولین جلسه روانشناسی‌اش، گفت: «احساس بسیار خوبی دارم، اولین جلسه بسیار سازنده و مفید بود، هم برای من و هم برای سایر افراد حاضر. دلم برای بازی با هم‌تیمی‌هایم تنگ شده است، اما از کاری که آنها انجام می‌دهند و در لیگ و جام حذفی می‌درخشند خوشحالم.»

همچنین از فاجولی پرسیده شد که آیا می‌خواهد پیامی در مورد شرط‌بندی به دیگران بدهد، او پاسخ داد: «سوال سختی است. من فقط در مورد تجربه‌ام به شما می‌گویم، مخصوصاً برای کسانی که از من کوچک‌تر هستند و مجبور نیستند چیزهایی که من گذراندم را تجربه کنند.»

دیدگاه‌ها